@AvondlandMag niet
We mogen geen oortjes, hoofddeletoon, headset, oorbescherming,... gebruiken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@AvondlandMag niet
't Was sarcastisch om te zeggen da 't heel luid staatVolgens mij een beetje overdreven. 140db is het geluid van vuurwerk, een sirene, een straalmotor, een geweerschot...
Meet eens, vanaf 80db moet uw werkgever al gehoorbescherming geven.

Da's toch ook zever in pakskes? Hoe kan men dat 'verbieden'?Mag niet
Da's toch ook zever in pakskes? Hoe kan men dat 'verbieden'?
't Is een kantoor ruimte, dus moogt gij toch op uwe kop zetten wat ge wilt. Da's gelijk die discussies of ge de hoofddoek moogt verbieden op kantoor. Daar valt de headset alvast een stuk minder op.
Daar bovenop, met al die Teams calls zit toch vrijwel iedereen tegenwoordig met een headset op.

Hoe is het op de nieuwe locatie?Er is werkelijk niets te doen op het werk. Waardoor ik te vaak naar de automaat wandel, heb vandaag weeral 2 wafels gegeten gewoon uit verveling![]()
Ik snap zeker dat het niet mag. Het is niet echt kantoorruimte maar een seinhuis waarin ik werk.Da's toch ook zever in pakskes? Hoe kan men dat 'verbieden'?
't Is een kantoor ruimte, dus moogt gij toch op uwe kop zetten wat ge wilt. Da's gelijk die discussies of ge de hoofddoek moogt verbieden op kantoor. Daar valt de headset alvast een stuk minder op.
Daar bovenop, met al die Teams calls zit toch vrijwel iedereen tegenwoordig met een headset op.
Ik ben mogen blijven op mijn locatieHoe is het op de nieuwe locatie?

Alright! Goe nieuws. Ben blij voor u.Ik ben mogen blijven op mijn locatie![]()
Ja ik was er ook wel content meeAlright! Goe nieuws. Ben blij voor u.

yay verrekeningWe zijn aan het werk op een pharma bedrijf in het antwerpse. Er zijn 5 arbeiders aan het werk en de klant staat daar met 6 toezichters volcontinue!
Nog nooit meegemaakt zo'n onzin, dit heeft niets meer met veiligheid te maken, gewoon achterlijkheid in het kwadraat. (en we staan daar niet in een veiligheidszone ofzo, gewoon offsite zelfs)
Ben daar mijn arbeiders aan het verbranden tegen 300km/h.
Ik wist op voorhand dat het daar in orde moet zijn, de prijs was ook op 1,5X de normale prijs gezet. en we gaan er nog verlies op maken..
Op voorhand exact een plan van aanpak gemaakt + risicoanalyse waar zij uiteraard opmerkingen over hadden, hier een massa tijd ingestoken. en nu tijdens de uitvoering, NEE zo mag het niet. Doe het maar manueel zoals in de kolenmijnen in Nigeria anno 1905.
Er is werkelijk niets te doen op het werk. Waardoor ik te vaak naar de automaat wandel, heb vandaag weeral 2 wafels gegeten gewoon uit verveling![]()
Ik snap dat niet. Ooit was hier ook zo'n topic "Ik verveel mij op het werk".
Dan hoor je overal dat in alle sectoren de marges verkleinen, dat de werkdruk hoger wordt, nooit-geziene aantallen burn-outs, etc. En dan zijn er anderen die doodleuk op de payroll staan maar blijkbaar niets hoeven te doen daarvoor. Wat voor altruïstische bedrijven/organisaties zijn dat? En kunnen die bedrijven dan geen handje toesteken aan het OCMW, terwijl ze dan toch bezig zijn met geld uitgeven aan mensen die er niets voor hoeven te doen? Enfin, ik probeer maar gewoon 2 complementaire problemen te doen versmelten naar 0 problemen.
In wat voor sector werk je? Dat moeten toch sectoren zijn waar de marges gigantisch groot zijn zoals de petrochemie of de bouw?
Allez, vooraleer ge het hele bedrijf veroordeelt he. 
Als alles werkt en ik geen calls krijg is er vrij weinig dat ik kan doen. Zeker tijdens een late shift, en al helemaal als er een enorm verlofpercentage is die dag. Het is niet omdat het eens enkele dagen heel kalm is dat mijn werk een halve OCMW en liefdadigheidsinstelling is eh.Ik snap dat niet. Ooit was hier ook zo'n topic "Ik verveel mij op het werk".
Dan hoor je overal dat in alle sectoren de marges verkleinen, dat de werkdruk hoger wordt, nooit-geziene aantallen burn-outs, etc. En dan zijn er anderen die doodleuk op de payroll staan maar blijkbaar niets hoeven te doen daarvoor. Wat voor altruïstische bedrijven/organisaties zijn dat? En kunnen die bedrijven dan geen handje toesteken aan het OCMW, terwijl ze dan toch bezig zijn met geld uitgeven aan mensen die er niets voor hoeven te doen? Enfin, ik probeer maar gewoon 2 complementaire problemen te doen versmelten naar 0 problemen.
In wat voor sector werk je? Dat moeten toch sectoren zijn waar de marges gigantisch groot zijn zoals de petrochemie of de bouw?
Heb 6 maand in een financiële afdeling meegedraaid (waar het gekend staat dat ze altijd understaffed zijn).Ik snap dat niet. Ooit was hier ook zo'n topic "Ik verveel mij op het werk".