Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met sigaar en katsjoe botten?Zelf nul de botten problemen met bellen, maar videocalls vind ik ook maar iets... Onwennigs dat ik liever vermijd.
Ook wanneer dat tijdens de kantooruren gebeurt en ik dus niet met ongekamde haren in mijn pyjama in de zetel lig, bedolven onder chips kruimels![]()
Met sigaar en katsjoe botten?

niet roken en geen schoenen in de zetel als je kinderen probeert op te voeden!Sorry zag je net effe liggen als Ma Flodder 2.0niet roken en geen schoenen in de zetel als je kinderen probeert op te voeden!

Ik draag geen schort!Sorry zag je net effe liggen als Ma Flodder 2.0![]()

"gewoon eens bellen" = iemand die aan 't werken of in vergadering is storen.Hier ook veel medewerkers die liever pingpongen per mail ipv gewoon eens te bellen.
Heb daar ook een hekel aan.![]()
Natuurlijk, dat vind ik basisbeleefdheid.Ik bel (interne) mensen alleen op wanneer ik zie dat ze in hun planning vrij hebben
Even goed kom je zo tot een oplossing, want ik vermoed dat je terugbelt wanneer het dan wel past?en ik neem zelf mijn telefoon alleen maar op wanneer het me uitkomt
Als kees in de zetel?Ik draag geen schort!![]()
Idem. Zelf bellen geen probleem, maar gebeld worden..Ik heb persoonlijk echt een grondige hekel aan telefoneren en videocallen. Vreselijk
Yeah, ik denk ook graag even na voor ik een antwoord geef.Idem. Zelf bellen geen probleem, maar gebeld worden..
Het probleem is dat ik op een mail veel deftige en grondiger kan reageren dan een onverwachtse vraag krijgen aan de telefoon waar ik dan direct een antwoord op uit mijn botten moet slaan.
Ik organiseerde tijdens het thuiswerk enkele calls gedurende de week met mijn rechtstreekse medewerkers om contact te houden. Dat was dan ook niet altijd werkgerelateerd. En ik vroeg mijn kaderleden dat ook te doen met hun medewerkers.@ugar: je hebt ook collega’s die (zeker bij thuiswerk - en oké ze zijn in de minderheid) graag eens bellen merk ik.
Ik heb er die me dagelijks willen horen, anders lopen ze naar HR omdat ze mail en chat afstandelijk vinden.
Maar, ze zijn in de minderheid.
, enfin op dit ogenblik valt dat mee. Dan is het logisch dat je telefoneertNatuurlijk, dat vind ik basisbeleefdheid.
Met pingpongen bedoel ik bijv iets specifiek nodig hebben van een klant en er al 2x of 3x een mail voor gestuurd hebben, maar de klant geeft niet het specifieke antwoord dat je nodig hebt om verder te kunnen.
Dan bel ik liever na 1 mail al die niet de info geeft die ik nodig heb.
9 op de 10 komt er meteen schot in de zaak of het kan ook dat je hoort dat er wrevel/onwil is die je dan ook meteen kan proberen oplossen.
Hangt er van af wie me belt. Maar wij hebben hier echt geen cultuur van telefoneren, wij zijn een mail-bedrijf.Even goed kom je zo tot een oplossing, want ik vermoed dat je terugbelt wanneer het dan wel past?
Dat ken ik, gelukkig snelle pc’s bij mij maar die deadlines zijn een ramp.gecombineerd met deadlines BTW tegen 20/10 en aangiftes PB tegen 21/10.
leuk hoor
...
Als ik met mijn gesubsidieerde dieselstoof rondtoer krijg ik ook altijd de onweerstaanbare drang om hautaine Gentenaren van hun bakfiets te rijden om de over-geschockeerde reacties te zien.
Ik versta daar dus geen woord van. En dat als West-Vlaming.
Ik denk het. Ik weet nog steeds niet welke rol salespersoon y in heel dit verhaal speelt, gezien er een volledige stilte viel aan de overkant toen ik die vraag stelde. Misschien oorspronkelijk die klant binnengebracht terwijl die nu overgeheveld is naar salespersoon x?
Ik ga hierover spreken met mijn Teamlead. Ik voel mij echt totaal onterecht op het matje geroepen door iemand die niets te zeggen heeft over mij, zeker niet voor zo'n non-issue. In een normale wereld zou die klant eens moeten gewezen worden op zijn gebrek aan respect. Dat je dat niet kunt met een heel belangrijke klant, dat laat ik over aan de inschatting van sales. Maar daarom moet je dat nog niet gaan afreageren op uw interne mensen.
Ik vind dit echt een heel rare uitval.
Als ik met mijn gesubsidieerde dieselstoof rondtoer krijg ik ook altijd de onweerstaanbare drang om hautaine Gentenaren van hun bakfiets te rijden om de over-geschockeerde reacties te zien.