Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. 2 dagen meegelopen met iemand en nu is die 3 weken op verlof...
Dus 90% van hoe het hier draait ken ik niet. Mijn admin logins zijn er ook nog niet.
Dus het is een beetje bezighouden en kleinere tickets oplossen.

@Pompi
Als zulke zaken daar gebeuren, kijkt ze dan niet beter uit naar ander werk?

Ik heb hetzelfde meegemaakt op mijn vorig werk en heb toen ook op mijn strepen moeten staan. Ikzelf, mijn directe baas en baas daarboven mochten toen naar de personeelsdienst waar ik +- afgedreigd werd. Werd me vlakaf meegedeeld dat dit opnemen nefast zou zijn voor de verlenging van mijn contract. Mijn bazen begrepen mijn standpunt en ik had ook een supergoed contact met hen, maar als hun functie/afdeling zelf op de wip zit, doe je uw mond niet open en verkondig je de beleidslijn.
Wist die van de personeelsdienst veel dat ik toen al een ander contract op zak had en een verlenging me niets kon schelen. :laugh:🖕

Vakbond werd daar in de praktijk ook monddood gemaakt, zaagden ze teveel dan werd de volledige fabriek naar een ander land in EU verplaatst waar de lonen veel lager liggen.

Ongeveer de grootste werkgever in de streek en een multinational. :crazy:

Zou je dan mogen een pitta of hamburger halen en daar in de lobby opeten?
Da's sowieso iets wat je niet echt doet. De keren dat ik voor 't werk op hotel zat & niet at in 't restaurant van 't hotel ... dan at je uwe kebab op uw kamer op.
Zo in de lobby, aan 't onthaal op een stoeltje/zeteltje kebabs fretten is nu ook geen zicht eh.
Ook niet echt de bedoeling. Anders na een paar weken de zetels in de lobby ineens vol samurai saus geplakt. :devilish:

Al dineerde ik idd meestal in 't restaurant van 't hotel zelf. Kwam dan automatisch mee op de factuur v/d kamer & kostte dus ook niets.
But to be fair ... de kebab was dan een rekening die we later konden binnen steken op kantoor, dus kostte even goed uiteindelijk niets, mor soit.

Zou je dan mogen een pitta of hamburger halen en daar in de lobby opeten?
Wel, vooral het ontbijt is in deze situatie limiterend. Voor avondeten (of lunch) is het al gemakkelijker/logischer om buiten het hotel te gaan.
‘S ochtends kebab halen/laten leveren op hotel lijkt me dan weer een gedoe.

Wel, vooral het ontbijt is in deze situatie limiterend. Voor avondeten (of lunch) is het al gemakkelijker/logischer om buiten het hotel te gaan.
‘S ochtends kebab halen/laten leveren op hotel lijkt me dan weer een gedoe.
Denk niet dat je veel kebab gaat vinden om 8u 's ochtends ze.

By the way ... wie heeft daar nu goesting in ... om al van 's ochtends fast/junk food in z'n systeem te jagen. 😋

Werknemer die al voor de 2e keer op enkele weken tijd onwettig afwezig is.

Wordt de eerste persoon die ik ga ontslaan dan maar.
Spijtig, als hij zin had om te werken was het een goede persoon. Alleen ontbrak het hem veel aan zin 🤐

Blijf me frustreren op collega, doen samen de IT support. Er heerst nu al meer dan een jaar de regel: no ticket, no support.
Vandaag krijg ik 2 mails geforward van hem waarin dus vragen/support gevraagd word. Zonder bijkomende uitleg of ook maar iets ....
Heb ze gewoon verwijderd, ga mij daar niet mee bezig houden.
En onze collega's (ofja, klanten), die blijven denken dat een mailtje of Teams chat wel genoeg zal zijn om geholpen te worden. Zo krijgen we die nooit aangeleerd om gewoon een ticket te loggen.

Vorige week ook in de clinch gelegen met iemand die mij ervan beschuldigde dat ik hem niet het gevraagde heb geleverd (hoezo een desktop heeft geen WiFi?) terwijl ik geen enkel detail had van zijn vraag omdat die collega van mij het niet in een ticket had laten zetten.
Verder zit hij dingen te beloven aan anderen die niet volgens policy mogen/kunnen, maar ik mag de shit altijd terug rechtzetten.

Gasten ik ben gewoon gaan dineren in een bbq-restaurant ze, fuck die shit. Maar een English breakfast zonder worstjes of bacon, whyyyyyyy :s

Daarnet eens zitten denken en besffen dat vanaf eind oktober ik het werk aan het doen zal zijn dat 3 jaar geleden nog door 7 man gedaan werd >.>

Begint een beetje een lange rij te worden van dingen die nog gedaan moeten worden..

Gasten ik ben gewoon gaan dineren in een bbq-restaurant ze, fuck die shit. Maar een English breakfast zonder worstjes of bacon, whyyyyyyy :s

Jama een english breakfast met worstjes en bacon is zo afgezaagd hé. Dit is eens inventief !!!!!

Inventief slecht wel te verstaan... maar dat is een voorproefje van de toekomst. Dus best nu nog zoveel mogelijk vlees in onze frak steken voordat men wegens eco redenen de prijs maal 100 doet. Of whatever de factor zou zijn indien we een CO2 tax zouden invoeren.

Daarnet eens zitten denken en besffen dat vanaf eind oktober ik het werk aan het doen zal zijn dat 3 jaar geleden nog door 7 man gedaan werd >.>

Begint een beetje een lange rij te worden van dingen die nog gedaan moeten worden..
En je krijgt het loon van hoeveel man?

Gisteren te horen gekregen dat we weeral een nieuwe coördinator krijgen. Nummer 8 sinds begin dit jaar.

Ik trek de miserie op mijn werk veel te hard aan, waardoor ik er niet van kan slapen.

@Pompi
Als zulke zaken daar gebeuren, kijkt ze dan niet beter uit naar ander werk?

Ik heb hetzelfde meegemaakt op mijn vorig werk en heb toen ook op mijn strepen moeten staan. Ikzelf, mijn directe baas en baas daarboven mochten toen naar de personeelsdienst waar ik +- afgedreigd werd. Werd me vlakaf meegedeeld dat dit opnemen nefast zou zijn voor de verlenging van mijn contract. Mijn bazen begrepen mijn standpunt en ik had ook een supergoed contact met hen, maar als hun functie/afdeling zelf op de wip zit, doe je uw mond niet open en verkondig je de beleidslijn.
Wist die van de personeelsdienst veel dat ik toen al een ander contract op zak had en een verlenging me niets kon schelen. :laugh:🖕

Vakbond werd daar in de praktijk ook monddood gemaakt, zaagden ze teveel dan werd de volledige fabriek naar een ander land in EU verplaatst waar de lonen veel lager liggen.

Ongeveer de grootste werkgever in de streek en een multinational. :crazy:

Absoluut, maar voorlopig is het goed, ze krijgt er de betaalde nederlands cursus, het is niet ver van de unief, heeft er collega's waar ze russisch mee kan spreken.. twas al wel langer duidelijk dat het geen bedrijf zal zijn waar ze jaar en dag werkt.

Terug
Bovenaan