Lobmans
Well-known member
wat zijn telenet klanten toch gatachterlijk. Facebook enz down ineens 100+ extra in de queue om te klagen dat fun FB/IG niet werkt. Denk eens logisch na wat kan TELENET daar aan doen. En dan hebt ge mensen die het nog niet doorhebben die vragen wanneer wanneer wij dat gaan oplossen.
WIJ?? ZIJN EEN ANDER BEDRIJF.
Alhoewel tegenwoordig de meeste mensen wel over internet, pc en smartphone beschikken, zijn er echt wel veel mensen die amper kennis hebben op dat vlak en het verschil niet kennen tussen FB, e-mail, webbrowser, dé Google, ...
Ik denk dat vooral oudere mensen door hun (klein)kinderen wel even ingewijd zijn in het gebruik van het internet en ze wel weten hoe ze hun FB moeten openen of een mail lezen, maar zodra er dan ergens iéts fout gaat dan zijn ze natuurlijk eraan voor de moeite. En dat is daarom niet als kritiek bedoeld, op oude leeftijd is het op zich nog wel knap dat ze het aandurven om mee proberen te zijn met de moderne tijden. Mijn bomma is in de 80 en zit sinds enkele jaren ook op FB en kan daar redelijk goed mee overweg, zolang er niets misgaat. Die belde me zo ook eens in paniek omdat al haar FB-contacten waren verdwenen. Ze kon niemand meer zien en kon met niemand meer praten, ALLES was verdwenen en het werkte niet meer. Bleek dat ze gewoon haar browservenster met FB, dat altijd opstond, had geminimaliseerd en ze dus voor het eerst haar bureaublad te zien kreeg.

Ik sluit niets uit, maar het is niet 'normaal'.
).