Coolguy
Well-known member
Ben je verdoken reclame aan het maken voor tryangle?
Deel mijn pijn~
/EDIT: als ik hun website lees keert mijn maag nog net niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je verdoken reclame aan het maken voor tryangle?

Vandaag aan mijn afscheidstournee begonnen bij Militair Poortbedrijf X en... twee uur per dag in de auto zitten om naar uw werk te rijden is toch echt niet meer te doen anno 2021?
Ik heb vroeg bij GM nog elke dag Leuven -> Merksem/Kapellen gedaan en toen was ik soms 2u enkel onderweg
Gek eigenlijk, zeker voor zo'n kutjob toen.
Toen niet neeHad gij eigenlijk ne firmawagen want anders nog een duur grap ook.
Heeft mij echt bakken geld gekost + mijn mental health ook serieus een klap gekregen toen.Ik dacht dat hij bij de NMBS werkte. Vandaar dat hij komt aankondigen dat zijn post wat later gaat zijn.
Toen niet neeHeeft mij echt bakken geld gekost + mijn mental health ook serieus een klap gekregen toen.
Ik moest mijn dag altijd starten met een uur file, en daarna nog eens op de ring van Antwerpen file. Da's om gek van te worden

Heb voor Game Mania wel meer zotte dingen gedaan die ik nu nooit meer zou doenDas echt zot da ge da gedaan hebt dan![]()
Maar het moet tóch gebeuren omdat iemand van de directie ergens een artikel van een paar regels in de Trends heeft gelezen dat zulke dingen de werksfeer bevorderen. Hij heeft dat met je n+2 besproken die het dan delegeert naar de n+1.![]()
Deel mijn pijn~
/EDIT: als ik hun website lees keert mijn maag nog net niet
Wordt er dan smorgrns niet meer gegroet of enkel geen hand meer?Was bij ons vroeger exact hetzelfde, de onze vorige teamleider heeft dat ingevoerd en bijna iedereen haatte dat. Hij kwam ook als hij van een andere afspraak opnieuw binnen kwam nog eens opnieuw langs om dat te doen, dus vaak meerdere keren per dag...
Maar nu ben ik de teamlead, dus dat probleem hebben we niet meer![]()
Dat vind ik ook wel normaal. Eens van ver goedemorgen zeggen en 's avonds tot morgen of tot de volgende is niet meer dan normaal. Een hand of kus is toch vreemd als je elkaar regelmatig ziet.. Ik doe dat enkel met walen. In Vlaanderen nog niet tegengekomen.Wordt er dan smorgrns niet meer gegroet of enkel geen hand meer?
Ik ben nu zelf niet de meest sociale persoon op de wereld, maar 's morgens vroeg de collega's groeten die al bezig zijn, vind ik zelf het minste.
Idem bij het einde van de werkdag, laten weten dat je weg bent aan de collega's.
Lijkt mij gewoon elementaire beleefheidIk zeg gewoon goedemorgen tegen iedereen die ik tegenkom of als ik langs de verschillende bureau's kom. Dat lijkt me toch maar een kleine moeite.

Bij ons was het ook de gewoonte aan iedereen een hand te gaan geven en aan de vrouwen een kus. Die kus was vroeger blijkbaar niet tot er een Brusselaar bij ons kwam werken en daarmee begonnen is.Dat vind ik ook wel normaal. Eens van ver goedemorgen zeggen en 's avonds tot morgen of tot de volgende is niet meer dan normaal. Een hand of kus is toch vreemd als je elkaar regelmatig ziet.. Ik doe dat enkel met walen. In Vlaanderen nog niet tegengekomen.
Een hand kan wel al je al eens een leverancier of klant bezoekt.
Barf. Het positieve aan covid is dat het, hopelijk, eindelijk gedaan is met dat geforceerde kussen en handjes geven.Bij ons was het ook de gewoonte aan iedereen een hand te gaan geven en aan de vrouwen een kus. Die kus was vroeger blijkbaar niet tot er een Brusselaar bij ons kwam werken en daarmee begonnen is.
Inderdaad. Das het minste.Ik zeg gewoon goedemorgen tegen iedereen die ik tegenkom of als ik langs de verschillende bureau's kom. Dat lijkt me toch maar een kleine moeite.
Welja ik merk dat er sommigen zijn die het toch terug beginnen doen bij ons.Barf. Het positieve aan covid is dat het, hopelijk, eindelijk gedaan is met dat geforceerde kussen en handjes geven.