Bij ons kan men langskomen op kantoor op afspraak. Dat staat op de site, op brieven, sociale media, grote affiche op de deur.
Men moet bellen en in bepaalde gevallen zal men telefonisch een afspraak met je maken.
Er staat zelfs een security agent die de bevestigingsmail of sms moet zien en dan mag je binnen naar het onthaal.
Vandaag stonden geen afspraken op, maar toch een dagje op kantoor gaan werken.
Kwart na 10 krijg ik telefoon van het onthaal dat er iemand staat die iemand van onze dienst wilt spreken.
Ik zeg dat kan niet want er stonden geen afspraken ingeboekt "Nee klopt, mijnheer heeft geen afspraak"
Hoe komt die dan binnen??!! Dus ik zeg dat ze hem maar moeten wegsturen en als hij een afspraak wilt hij moet bellen zoals iedereen. Anders staat morgen zijn nonkel aan de deur, dan zijn buur of zijn collega en nog een kennis van de wielerclub.
10 minuten later telefoon van mijn baas wat er aan de hand is want hij had al 3 oproepen van het onthaal gemist en het was om te vragen wie daar was want er stonden mensen te wachten.
Ik vertel het hem, zijn reactie " wie heeft die binnen gelaten?"
Tja ieder zijn job, dus ik veronderstel die van de security, moet ge aan hem vragen.
Toen ik om kwart na 4u naar huis ging stond die kerel er niemeer terwijl die tot 5 moet blijven.

Ik kom er dees week niemeer en ik wil daarvoor ook nie bellen, maar nu vraag ik mij toch af of ze hem hebben buitengegooid.