Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
You'll never catch me aliveEn wij moeten blijven geloven dat gij daar niets mee te maken hebt?
Maar morgen mijn laatste dag hier dus

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You'll never catch me aliveEn wij moeten blijven geloven dat gij daar niets mee te maken hebt?

Laatsten dag op nen dinsdag, hmmm. Beetje rare keuze, je zou verwachten dat je een week zou uit doen & dat er de maandag iemand nieuw begint.You'll never catch me alive
Maar morgen mijn laatste dag hier dus![]()
Euhm woensdag is gewoon een nieuwe maand?Laatsten dag op nen dinsdag, hmmm. Beetje rare keuze, je zou verwachten dat je een week zou uit doen & dat er de maandag iemand nieuw begint.
Oh well.
You'll never catch me alive
Maar morgen mijn laatste dag hier dus![]()
Ik zet dat standaard op mijn CV he.Weten ze op uw nieuw werk van uw poorten-fetisj?
hij gaat bij Feryn gaan werken?Weten ze op uw nieuw werk van uw poorten-fetisj?
Aja, 't is juust. Nog ni gemerkt.Euhm woensdag is gewoon een nieuwe maand?
The gates are open!Weten ze op uw nieuw werk van uw poorten-fetisj?

je kan uiteraard altijd 4/5e gaan werken (in overleg met de werkgever uiteraard)Een vraag / ergernis. Een collega zegt dat ik géén tijdskrediet zonder motief kan opnemen. (afgeschaft sedert 2017?).
OK dat klopt ...
Maar hij zei ook, dat al zou de werkgever toestemming geven dat ik vanaf laten we zeggen 2025 - 4/5de zou werken, en ook al zou ik 0€ krijgen van de RVA of de werkgever. Dan nog, kan het NIET volgens mijn collega. Ik kan onder géén enkel beding 4/5de gaan werken volgens hem.
Dat laatste klopt toch niet? Als ik er géén 'rete' geld voor krijg en iedereen is ermee akkoord, waarom zou dat niet mogen?
Géén idee hoe dit dan noemt (alvast géén tijdskrediet) Maar dat het niet zou kunnen, lijkt me sterk? Eventueel via een contractaanpassing?
Er zijn toch genoeg mensen die toch ook gewoon part-time werken ..
In het geval dat jouw werkgever niet akkoord is, dan heb je niets te eisen ivm parttime werk.Een vraag / ergernis. Een collega zegt dat ik géén tijdskrediet zonder motief kan opnemen. (afgeschaft sedert 2017?).
OK dat klopt ...
Maar hij zei ook, dat al zou de werkgever toestemming geven dat ik vanaf laten we zeggen 2025 - 4/5de zou werken, en ook al zou ik 0€ krijgen van de RVA of de werkgever. Dan nog, kan het NIET volgens mijn collega. Ik kan onder géén enkel beding 4/5de gaan werken volgens hem.
Dat laatste klopt toch niet? Als ik er géén 'rete' geld voor krijg en iedereen is ermee akkoord, waarom zou dat niet mogen?
Géén idee hoe dit dan noemt (alvast géén tijdskrediet) Maar dat het niet zou kunnen, lijkt me sterk? Eventueel via een contractaanpassing?
Er zijn toch genoeg mensen die toch ook gewoon part-time werken ..
had ze het over heroïne?“Nee, ik laat die vuiligheid niet in mij spuiten”

In 't Engels hebben ze er een leuk woord voor : dat zijn freedumbfightersIn mijn omgeving ook zo eentje gehad. Ze heeft meer dan een maand thuis gezeten met covid en 6 maand later is ze nog altijd niet 100%.
Tja, ik begrijp dat je als lerares niet alles hoeft te pikken van je leerlingen maar om ze daarom vuiligheid te gaan noemen.“Nee, ik laat die vuiligheid niet in mij spuiten”
Een van de nieuwe opvoedsters op school.
Vorige week had ik haar voor het eerst gezien en mijn mond was zo wat opengevallen,
COVID is niet de enige ziekte waar je maanden later nog last van kan hebben hé, maar ik heb mij alvast 2x laten vaccineren.In mijn omgeving ook zo eentje gehad. Ze heeft meer dan een maand thuis gezeten met covid en 6 maand later is ze nog altijd niet 100%.

oh honey...Mijn punt is gewoon uw punt met een extra vermelding. Meer moet er echt niet achter gezocht worden.En wat is uw punt? Ze had de kans om zich te laten vaccineren, ze heeft het niet gedaan, nadien covid gekregen en sindsdien nog niet 100% gerecupereerd.