*zucht*
De communicatie bij ons is weer van topniveau. Na het overlegcomité van vorige week, iedereen van de organisatie van hogerhand (voor gans het land) ingelicht dat we nog niet naar het systeem van 2 dagen kantoor, 3 dagen thuiswerk max gingen overschakelen vanaf september maar dat we als we naar kantoor wilden komen dat dat mocht, maar dat niemand verplicht is.
Gisteren is er een vergadering geweest tussen de directe oversten en hun directeur (voor Bxl nota bene) en daar is simpelweg beslist dat ze toch wel willen verplichten van 1 dag in de week naar Bxl te gaan. Maar dan weer wat verder in hun uitleg dat ze niemand kunnen verplichten hoor. Het is voor de collegialiteit en de overgang in oktober naar het 3 dagen thuiswerk. Van zo'n communicatie krijg ik dus de wubbes.
Ik moet de trein nemen naar Bxl, wat me al niet happig maakt om op te gaan, en ik weet dat de collega die naast me zit (nog) niet gevaccineerd is (Brusselaar) wat er al helemaal voor zorgt dat ik niet sta te springen om naar kantoor te gaan. Ik ben zwanger en ik wil toch geen onnodige risico's nemen.