Volgens mij moeten ze in principe een wachtpremie geven, dat in je contract opnemen, je betalen als je moet gaan kijken, etc...
Denk ik ook, maar vraag mij af wat de vergoedingen daarvoor zijn?
Dacht dat bij ne concurrent voor ons een weekendpermanentie 100 euro bruto ofzo was. Als ge dan redelijk wat moet doen is dat magertjes....
Hier goed geslapen en voel me best fris voor ne keer!
Enfin: vandaag dus.
Kan dus moeilijk nee zeggen maar als ze te ver gaan, gaan ze te ver.
Een gebouw waar de poort al weken niet gemaakt kan worden. (ingewikkelde poort, leveringen laten op zich wachten, bouwverlof, de groothandel bevestigde ook dat 't lang kon duren,...)
Dat gebouw ligt in de buurt van de uitgaansbuurt hier dus met als gevolg dat in het weekend daar krapuul rondloopt en de auto's kan beschadigen.
Dus, ik nog op een zaterdag toen redelijk veel werk en moeite gestoken om security te voorzien. Zelfs om 22u naar daar kunnen rijden.
En elke week denkt die poortfirma dat ze het kunnen maken maar dan vrijdagnamiddag of -avond blijkt dan van niet met als gevolg dat ik dus weer kan rondbellen voor security voor dat weekend.
Enfin, soit belachelijk veel werk al ingestoken en iedere keer die mensen gemaild met een update.
Nu vragen we dat geld op van de security van de voorbije maand (70 euro per kop ongeveer). Zijn er die zeggen dat ze dat niet willen betalen omdat het onze fout is dat dat zo lang duurt.
Daar heb ik toch ook es op geantwoord dat als er nog veel volk is dat daar zo moeilijk blijft doen ik de vergadering bijeen roep en ze ne andere zot kunnen zoeken se.
Zijn er zo waar alles direct opgelost moet worden maar als het 2 euro kost dan is het miserie.
Dat durf ik dan op die momenten wel als ze te ver gaan, enfin het heeft zijn grenzen. En dat doet dan ook wel es deugd se