Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Weer belachelijk druk. Collega op verlof, op m'n oude dienst moet ik nog eens bijspringen want op congé en ze zijn daar Franstalig dus ze kunnen bepaalde Nederlandstalige klanten niet helpen, op een andere dienst bijspringen want andere collega afgebold en da's een full time op zich (gelukkig is het zomer dus wat kalmer). Ga toch weer eens wat grenzen moeten stellen of het is weer elke dag consistent 2 overuren doen.

Zullen zien wat het geeft, heb Trazodone mee gekregen.
Straks en maandag komt er iemand solliciteren, als die allebei goed zijn dan zou dat wel een enorme opluchting zijn :)

Das meteen zwaar gerief. Let er toch maar mee op.

Trazodone = nestrolan, hielp bij mij in mijn burn-out heel goed om me 8u te laten slapen!

En neen, dat is geen "zwaar gerief", het is een antidepressivum, geen slaapmedicatie an sich 😉
Ik neem het nu ook terug en slaap met 1/4de (krijg er migraine van dus licht opbouwen) ietsje langer dan 7u, bijna altijd zonder onderbreking dus ik hoop voor jou ook een goed resultaat! 👌

Zullen zien wat het geeft, heb Trazodone mee gekregen.
Straks en maandag komt er iemand solliciteren, als die allebei goed zijn dan zou dat wel een enorme opluchting zijn :)
Heb ook een dik jaar Trazodone gebruikt voor mijn slaapproblemen (was 100 mg, maar om goed door te kunnen slapen mocht je enkel 50 mg nemen, meer hielp raar genoeg omgekeerd). Het handige aan Trazodone (toch als je 50 mg neemt), is dat je er op eender welk moment mee kunt stoppen zonder af te bouwen of afkickverschijnselen. Heb dat enkele weken geleden dan ook gedaan en mijn slaap is er niet slechter op geworden! Het heeft mij echt goed geholpen om terug een normale en uitgeruste slaap te krijgen.

Inderdaad, had ook specifiek gevraagd dat als ze iets voorschreef dat het iets niet-verslavend was.
Nu, moest het een paar weken evolueren en kijken wat het zou geven.

Was ook net voor de eerste lockdown al eens daar geweest met hetzelfde probleem en toen had ze met Sleepyl aangeraden maar dat hielp niet echt. Maar toen heeft de lockdown eigenlijk 't probleem opgelost :p

Na een behandeling met Trazodone Teva, in het bijzonder gedurende een lange periode, is het aanbevolen om de dosis geleidelijk te verlagen om de behandeling stop te zetten, om het optreden van ontwenningsverschijnselen, zoals misselijkheid, hoofdpijn en malaise, te minimaliseren.

Ik zeg niet dat het schadelijk is. Verslaving =/= ontwenning. Als het werkt, des te beter.

@kay-gell aangezien je zoveel volgers op Instagram hebt is het mss een idee om je ervaringen van wat je nu mee maakt daar ook eens op te delen.

Ik heb dat nogal eens gezien en ik merk in de reacties dan ook op dat er veel volgers blij zijn om eens te zien dat ze niet alleen zijn.

Ik heb veel respect voor de influencers die ook eens de dingen durven tonen waarin niet alles rozengeur en maneschijn is want door al die goed nieuws shows op Facebook, Instagram,.. zijn er veel mensen die in de depressiviteit geraken omdat het precies maar zij alleen zijn die miserie hebben.

Nuja het is natuurlijk ook te zien hoeveel je bereid bent om van je privé bloot te leggen natuurlijk want je hebt natuurlijk ook mensen die je irl kennen die daar mss ook geen zaken mee hebben.

@kay-gell aangezien je zoveel volgers op Instagram hebt is het mss een idee om je ervaringen van wat je nu mee maakt daar ook eens op te delen.

Ik heb dat nogal eens gezien en ik merk in de reacties dan ook op dat er veel volgers blij zijn om eens te zien dat ze niet alleen zijn.

Ik heb veel respect voor de influencers die ook eens de dingen durven tonen waarin niet alles rozengeur en maneschijn is want door al die goed nieuws shows op Facebook, Instagram,.. zijn er veel mensen die in de depressiviteit geraken omdat het precies maar zij alleen zijn die miserie hebben.

Nuja het is natuurlijk ook te zien hoeveel je bereid bent om van je privé bloot te leggen natuurlijk want je hebt natuurlijk ook mensen die je irl kennen die daar mss ook geen zaken mee hebben.
Ik was dat ook al aan 't denken eerlijk gezegd maar ben er nog niet helemaal uit hoe of wat zonder als "de zielige" over te komen. Plus ja, m'n wg volgt mij ook en wil die niet in een slecht daglicht plaatsen.

Meh, precies of externe validatie door mensen die je nauwelijks kent het probleem gaat oplossen. Ik kan er ergens nog wel inkomen dat zoiets therapeutisch zou werken, zodat de "geest uit de fles is" maar dan zou ik toch eerst de situatie bij uw werkgever aankaarten. Zo een post is geen goeie reflectie op het bedrijf waar @kay-gell werkt, en ik vermoed dat uw volgers wel weten waar je werkt?

Enfin, just my two cents hé. Ik heb uw posts hier gelezen en er is al veel goed advies gekomen.

Ik was dat ook al aan 't denken eerlijk gezegd maar ben er nog niet helemaal uit hoe of wat zonder als "de zielige" over te komen. Plus ja, m'n wg volgt mij ook en wil die niet in een slecht daglicht plaatsen.
Je kan, zonder hem negatief af te schilderen ook gewoon stellen dat er een onverwachts personeelsverloop is en het hierdoor ook uitzonderlijk druk is. Dat de sollicitaties lopen maar eer personeel goed is ingewerkt, je weer enkele maanden verder bent en het NU al tijd was om in te grijpen qua draagkracht van jou persoonlijk omdat je zo betrokken en perfectionistisch bent.
Daarmee zeg je absoluut niets verkeerd over je werkgever maar schep je wel een duidelijk kader.

Niet iedereen met een burn-out heeft per definitie een slechte werkgever of wordt geconfronteerd met pesten op het werk of zo he 😉

Terug
Bovenaan