Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De dokter zal de oorzaak jammer genoeg niet kunnen wegnemen.Morgen afspraak met de dokter voor oa de slaapproblemen.
Weer de zoveelste slapelosenacht op rij dus ja
Is dat het profiel van de gemiddelde game-mania bezoekerToen ik nog bij Game Mania werkte hadden we een toilet voor klanten en daar had zo'n bomma eens... in haar hand gescheten en alles op de muren gesmeerd
Mensen...

In Merksem kwam echt allesIs dat het profiel van de gemiddelde game-mania bezoeker![]()

Is dat niet volcontinue in een land als België met een dicht wegennet?Ik zit voor mijn job veel op de baan en nu zijn er natuurlijk duusd wegenwerken tegelijkertijd bezig.![]()

Hebt ge daar gewerkt? Grappig, dan zal ik ooit wel eens iets bij u gekocht hebben.In Merksem kwam echt alles
Jaar Sint-Truiden, jaar Merksem, jaar Kapellen, jaar Leuven, 2 jaar GentHebt ge daar gewerkt? Grappig, dan zal ik ooit wel eens iets bij u gekocht hebben.

De dokter zal de oorzaak jammer genoeg niet kunnen wegnemen.

Das meteen zwaar gerief. Let er toch maar mee op.Zullen zien wat het geeft, heb Trazodone mee gekregen.
Straks en maandag komt er iemand solliciteren, als die allebei goed zijn dan zou dat wel een enorme opluchting zijn![]()
Zullen zien wat het geeft, heb Trazodone mee gekregen.
Straks en maandag komt er iemand solliciteren, als die allebei goed zijn dan zou dat wel een enorme opluchting zijn![]()
Das meteen zwaar gerief. Let er toch maar mee op.

Heb ook een dik jaar Trazodone gebruikt voor mijn slaapproblemen (was 100 mg, maar om goed door te kunnen slapen mocht je enkel 50 mg nemen, meer hielp raar genoeg omgekeerd). Het handige aan Trazodone (toch als je 50 mg neemt), is dat je er op eender welk moment mee kunt stoppen zonder af te bouwen of afkickverschijnselen. Heb dat enkele weken geleden dan ook gedaan en mijn slaap is er niet slechter op geworden! Het heeft mij echt goed geholpen om terug een normale en uitgeruste slaap te krijgen.Zullen zien wat het geeft, heb Trazodone mee gekregen.

Ik was dat ook al aan 't denken eerlijk gezegd maar ben er nog niet helemaal uit hoe of wat zonder als "de zielige" over te komen. Plus ja, m'n wg volgt mij ook en wil die niet in een slecht daglicht plaatsen.@kay-gell aangezien je zoveel volgers op Instagram hebt is het mss een idee om je ervaringen van wat je nu mee maakt daar ook eens op te delen.
Ik heb dat nogal eens gezien en ik merk in de reacties dan ook op dat er veel volgers blij zijn om eens te zien dat ze niet alleen zijn.
Ik heb veel respect voor de influencers die ook eens de dingen durven tonen waarin niet alles rozengeur en maneschijn is want door al die goed nieuws shows op Facebook, Instagram,.. zijn er veel mensen die in de depressiviteit geraken omdat het precies maar zij alleen zijn die miserie hebben.
Nuja het is natuurlijk ook te zien hoeveel je bereid bent om van je privé bloot te leggen natuurlijk want je hebt natuurlijk ook mensen die je irl kennen die daar mss ook geen zaken mee hebben.
Meh, precies of externe validatie door mensen die je nauwelijks kent het probleem gaat oplossen. Ik kan er ergens nog wel inkomen dat zoiets therapeutisch zou werken, zodat de "geest uit de fles is" maar dan zou ik toch eerst de situatie bij uw werkgever aankaarten. Zo een post is geen goeie reflectie op het bedrijf waar @kay-gell werkt, en ik vermoed dat uw volgers wel weten waar je werkt?@kay-gell aangezien je zoveel volgers op Instagram hebt is het mss een idee om je ervaringen van wat je nu mee maakt daar ook eens op te delen.
Ik heb dat nogal eens gezien en ik merk in de reacties dan ook op dat er veel volgers blij zijn om eens te zien dat ze niet alleen zijn.
Ik heb veel respect voor de influencers die ook eens de dingen durven tonen waarin niet alles rozengeur en maneschijn is want door al die goed nieuws shows op Facebook, Instagram,.. zijn er veel mensen die in de depressiviteit geraken omdat het precies maar zij alleen zijn die miserie hebben.
Nuja het is natuurlijk ook te zien hoeveel je bereid bent om van je privé bloot te leggen natuurlijk want je hebt natuurlijk ook mensen die je irl kennen die daar mss ook geen zaken mee hebben.
Je kan, zonder hem negatief af te schilderen ook gewoon stellen dat er een onverwachts personeelsverloop is en het hierdoor ook uitzonderlijk druk is. Dat de sollicitaties lopen maar eer personeel goed is ingewerkt, je weer enkele maanden verder bent en het NU al tijd was om in te grijpen qua draagkracht van jou persoonlijk omdat je zo betrokken en perfectionistisch bent.Ik was dat ook al aan 't denken eerlijk gezegd maar ben er nog niet helemaal uit hoe of wat zonder als "de zielige" over te komen. Plus ja, m'n wg volgt mij ook en wil die niet in een slecht daglicht plaatsen.