ThekillingGoku
Well-known member
Als ge letterlijk uw eigen buiten sluit uit uw eigen IT systemen dan zijt ge wel zwaar gejost EN gesjareld ze.Het is geen burnout zoals Mulan het beschreef. Eerder over vermoeidheid door stress op het werk.
Korte samenvatting sinds januari zitten we aan onze 7de directeur/coördinator. Van de 10 man personeel is op 1 na iedereen langere tijd in ziekte verlof gegaan. Waarvan er momenteel nog 3 in ziekte verlof zijn, 2 hebben ontslag genomen, 2 zijn ontslaan.
De huidige coördinator is 3 weken bezig, evenals een nieuwe collega. Beide hebben nog altijd geen toegang tot een eigen email adres, toegang tot de cloud en ons registratiesysteem.
De ITer (externe vrijwilliger) heeft maanden geleden zijn ontslag gegeven omdat er constant veranderingen binnen onze IT omgeving werden doorgevoerd door een externe procesverbeteraar. Echter heeft deze het zo verprutst blijkbaar dat niemand nog over de juiste codes en inloggegevens beschikt, waardoor er niemand extra toegang kan gegeven worden.
Waardoor ik de enige ben die toegang heeft tot alles, maar zelf geen admin rechten heb om ook maar iets te kunnen delen, en dus maar alles mag oplossen.
Huidige coördinator zit maar cliënten te boeken, maar heeft geen toegang tot agenda, waardoor er constant mensen op kantoor staan, waar we niets vanaf weten of op sommige momenten 3 dubbele boekingen hebben. Cliënten die telefoneren, die niet terug te vinden zijn in het registratie systeem enz...
Maandag was het de spreekwoordelijke druppel die overliep toen ik heel de voormiddag kwade cliënten telefooneerden omdat de coördinator had laten weten dat ze vorige week gingen opgebeld worden door hem, maar dit niet had gedaan en hij blijft herhalen dat er heel binnenkort een it oplossing gaat komen. Ze zijn dit nu al maanden aan het zeggen.
Dus nee het is geen echte burnout en het probleem is niet opgelost binnen 2 weken, wanneer ik terug moet gaan werken volgens de controle arts, maar het is niet opgelost na 1 maand.
Het enige zekere is hoe langer ik thuis ben, hoe meer werk er op mij ligt te wachten als ik terug begin.
Wat gaat ge dan doen? Uw eigen systeem proberen hacken? Dus jah. Geen situatie die te benijden valt.
Still ... hoe doet krijgt ge dat geflikt?
Tush is er toch echt iets scheef gelopen en ligt het echt wel bij hen zelf. Want dan moet ge toch al écht uw best doen om het zo te verklooien eh.
Gewoon de username/pass gegevens van alle SysAdmin users vergeten documenteren & mor laten begaan tot het omploft?