Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe laat je een broek zo hard stinken?Verkeerde broek aangetrokken vanmorgen. Die stinkt. Had het te laat door en te weinig tijd om nog te wisselen. Ik wil niet de stinkegel zijn op het werk. Hoop dat er quasi niemand is...

Krijg je nachtmerries als je niet kan inloggen voor je ochtendslaapje?Eerste dag terug uit verlof en ben mijn wachtwoord vergeten en de mannen van de IT zijn pas te bereiken binnen een half uur.
Niet dat het een verschil zal maken in de productiviteit van deze ambtenaar, maar toch.
“If you are the smartest person in the room, then you are in the wrong room.”Elke keer denk ik dan van: "voor wie doe ik het eigenlijk allemaal nog, waarom sta ik aan de 'foute' kant van het verhaal?"
Ja, waardoor ik mijn slaap je moet uitstellen tot nadat het opgelost is en ik dan te laat ben voor het koffie-uurtje. En dan is heel mijn structuur en planning naar de knoppen.Krijg je nachtmerries als je niet kan inloggen voor je ochtendslaapje?
Ik vrees dat zulke figuren in elke room zitten tegenwoordig.“If you are the smartest person in the room, then you are in the wrong room.”
― Confucius
OK dan. Vanaf nu zorg ik ervoor dat al m'n problemen pas de kop opsteken vanaf 13u05. Om de zoveel tijd eens wat betaald verlof is altijd leuk eh.Het is idd collectieve vervanging op 1 jan 2026.
Ik hou mijn hart al vast als we nog es lokale IT vragen hebben. Ik heb er gelukkig geen last van (rechten genoeg om mijn eigen ding te doen)
de regel zou ook zijn: IT probleem melden voor 12u 's middags = next businessday iemand onsite. Probleem om 13u is pas een dag later.
Hangt er toch vanaf wat voor werk je doet? Ik heb zo vroeger nog wel eens sporadisch moeten depanneren in varkens- en kippenstallen. Meestal deed ik de moeite zelfs niet meer om die kleren nog te wassen, ritueel verbranden was meestal de beste optie. Bij onze vaste depanneur kon je binnen komen op den bureau en rieken dat die daar 15 minuten voordien geweest was, de broek moest zelfs niet meer in dezelfde ruimte zijnHoe laat je een broek zo hard stinken?

Terug uit verlof en de shit mogen opkuisen van een ander. En achterstaan met uw eigen werk hebben, dat ook nauwelijks is gedaan door uw vervanger![]()
Mmm ge zou allicht een job zoeken dat ge alleen kunt doen zonder team, want ze denken 'Chelark007 is terug, komt allemaal goed'Ah Allez eindelijk eens iemand die niet alleen op projecten werkt en wel collega’s heeft ook.
Herkenbare frustratie !
Zeker dat ge geen ambtenaar zijt?Ik begin deze divisie gewoon verdacht te vinden. Volgens mij werkt iedereen hier maar 2h per dag of zo. Ik had perfect geen verlof kunnen nemen en om de 3d 1 uur aan de computer zitten en ik zou even ver gestaan hebben als nu... -_-
Ik begin deze divisie gewoon verdacht te vinden. Volgens mij werkt iedereen hier maar 2h per dag of zo.
Niets doen wordt ook maar saai na een redelijk korte tijd, but damn man ... zo gewoon zonder schroom thuis werken & gewoon whatever else doen terwijl schoon betaald te worden moet echt wel ne goeien deal zijn.Ik begin deze divisie gewoon verdacht te vinden. Volgens mij werkt iedereen hier maar 2h per dag of zo. Ik had perfect geen verlof kunnen nemen en om de 3d 1 uur aan de computer zitten en ik zou even ver gestaan hebben als nu... -_-
You snooze, you lose. Nu is het bij ons de moment om met een overtuigende business case en project plan te komen als we genoeg resources willen kunnen vastleggen de komende kwartalen. In tegenstelling tot wat uitvoerende mensen soms denken kruipt daar veel onderzoek en tijd (en meetings...) in.trekt @cege het soms niet wat op flessen? Het is zomer, in veel bedrijven heeft de helft verlof en de andere die van thuis werken zijn bezig met de kinderen of rijden het gras af?
Het zal overal wel kalmer zijn/minder pressure etc.