Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
That's why you always keep receipts!Vorig jaar een onderzoek in behandeling gehad, ik heb daar toen een vrij uitgebreid en gemotiveerd advies voor geschreven
Op een andere dienst heeft een N+1 dat advies naast zich neergelegd en een eigen beslissing geschreven (om het holleke van een N+2 te likken want die wou het zo)
Die beslissing was onjuist, onvolledig en bovendien onwettelijk
Uiteraard gaat men dat aanvechten, dat gaat naar de rechtbank, komen advocaten bij kijken
Die N+2 heeft het schip verlagen dus de N+1 begint ook nattigheid te voelen en schuift alle mails van advocaten door naar mij
"Silence, dit was toch een onderzoek van jou? Gelieve hierop te antwoorden, hier is toch vanalles aan de hand geweest"
Dom, zeer dom.
Want ik heb alle documenten, communicatie,... bijgehouden. Krijgt ze nu vol naar haar gezicht in, advocaat en directeur in CC..
Uw naam! Staat onder die beslissing, neem uw verantwoordelijkheid dan ook maar

Vorig jaar een onderzoek in behandeling gehad, ik heb daar toen een vrij uitgebreid en gemotiveerd advies voor geschreven
Op een andere dienst heeft een N+1 dat advies naast zich neergelegd en een eigen beslissing geschreven (om het holleke van een N+2 te likken want die wou het zo)
Uiteraard gaat men dat aanvechten, dat gaat naar de rechtbank, komen advocaten bij kijken
Die N+2 heeft het schip verlagen dus de N+1 begint ook nattigheid te voelen en schuift alle mails van advocaten door naar mij
"Silence, dit was toch een onderzoek van jou? Gelieve hierop te antwoorden, hier is toch vanalles aan de hand geweest"
Dom, zeer dom.
Want ik heb alle documenten, communicatie,... bijgehouden. Krijgt ze nu vol naar haar gezicht in, advocaat en directeur in CC..
voor @Carrion
collega's die opmerkingen maken als ik met een korte broek kom werken. Ik heb vandaag geen vergadering opstaan met een hoger leidinggevende (management niveau) of mandataris (burgemeester of schepen) of een externe waar de context een korte broek niet toelaat.
Nja mij in de eerste maanden ook enkele keren laten vangen, learn it the hard wayBeginnersfouten van de andere partij. Ego boven resultaten zetten, nooit snugger. De truc is om een ander de beslissing te laten nemen die jou goed uitkomt. Als het goed gaat, kun je altijd zeggen dat het op jouw advies was. Als het slecht gaat, kun je zeggen dat de ander het formeel beslist heeft.
In de afgrond springen om het holletje van N+2 te kussen, dat zijn Trumpiaanse toestanden. N+2 snapt duidelijk wel hoe het spelletje gespeeld moet worden en heeft een ander de beslissing laten nemen.
Waarom zou de advocaat te kakken worden gezet? Hij gaat gewoon proberen zoveel mogelijk meubels te redden ook al weet hij dat hij geen poot heeft om op te staan. Hij gaat geen gezichtsverlies lijden, tenzij hij natuurlijk flaters begaat door x te claimen en het nu y blijkt te zijnNja mij in de eerste maanden ook enkele keren laten vangen, learn it the hard way
N+2 is/was inderdaad zeer sterk daarin. Telkens een ander zijn naam ergens laten onder zeggen, gaat het goed dan met de pluimen lopen. Gaat het slecht weet die officieel van niks.
Nu dit gaat wel pijnlijk zijn voor N+1. Zij wordt nu te kakken gezet. Maar door haar fout zal onze advocaat ook te kakken gezet worden in de rechtbank.
Gezichtsverlies + bijhorende kosten
Love it
Het is nie erg als je iets niet weet. Maar hou er dan uw vingers vanaf.
De ketting van iedereen wilt iedereen kloten.Vorig jaar een onderzoek in behandeling gehad, ik heb daar toen een vrij uitgebreid en gemotiveerd advies voor geschreven
Dom, zeer dom.
Door die loonkloof kunnen wij ons geen nieuwe kleren permitteren en moeten we in onze oude vodden komen werken!das echt en dan zij maar klagen over de loonkloof en minder kansen op het werk.
Ik wil ook in oude vodden komen werken!
Ik werk momenteel bij de federale overheid en ik heb het de laatste weken juist heel erg druk. Dat is echt 40+ uur kloppen week in week uit (en effectief non stop full time bezig zijn). Maar ons team bestaat uit 100% externen en onze teamlead pusht hard.Niet moeilijk dat wij zoveel belastingen betalen. Ik werkte ooit als consultant voor een overheidsdienst en ik had precies hetzelfde, amper werk en met de vingers draaien want 'budget moest op of het was weg volgend jaar'. Ik kan het niet, maar daar waren het misschien 4-8 echte werkuren en de rest bezig houden.
Ik vind dat iets negatief. Je collega's en/of je baas verwachten dat je bezig bent. Tonen dat je een paar uren niks te doen hebt. Ah wel dat komt zelden tot nooit goed over. Het moto is dan: "Je had dan maar werk moeten bijvragen. Of je had minstens het initiatief moeten nemen om .."Ervaar je dat "klaar zijn op 2u-4u" dan als iets positiefs?
)En we gaan de sematische tour op.Beginnersfouten van de andere partij. Ego boven resultaten zetten, nooit snugger. De truc is om een ander de beslissing te laten nemen die jou goed uitkomt. Als het goed gaat, kun je altijd zeggen dat het op jouw advies was. Als het slecht gaat, kun je zeggen dat de ander het formeel beslist heeft.
In de afgrond springen om het holletje van N+2 te kussen, dat zijn Trumpiaanse toestanden. N+2 snapt duidelijk wel hoe het spelletje gespeeld moet worden en heeft een ander de beslissing laten nemen.
)
) Reply all, maar niet op een boertige aanvallende manier.En we gaan de sematische tour op.
Hele liturgie over dat we respectvol met elkaar moeten omgaan en het onprofessioneel is om de 3e partij mee in CC te zeggen (nja zij vroeg die mens te antwoorden)
We moeten op een respectvolle en collegiale manier met elkaar communiceren en dit soort mails zijn niet bevorderlijk voor de samenwerking. Uiteraard de hele hiërarchie nu in Cc (5 niveaus)
Ben nog aant twijfelen om reply all te doen want ik voel me redelijk aangevallen, of dat ik gewoon zwijg
Goh ja ik heb eigenlijk geen info gegeven.Reply all, maar niet op een boertige aanvallende manier.
Zeg dat je gewoon eerlijk alle informatie gevraagde hebt doorgegeven, aan de nodige betrokken partijen, en dat dat toch geen probleem kan zijn?
Terug antwoorden met de minister verantwoordelijk voor uw dep. in ccGoh ja ik heb eigenlijk geen info gegeven.
Ik heb gewoon doorgegeven wat geadviseerd en samen met hem vast stelde dat de uiteindelijke beslissing iets anders was en ik hem dus niet kon helpen
En dan erbij gezet dat het van haar hand kwam en dus zij de verantwoordelijkheid moest nemen ipv in mijn nek te schuiven

Omdat je verplicht wordt?Ik heb iets waar ik tevreden van ben en mijn werk perfect met kan uitvoeren, waarom zou ik da inwisselen.
Heb dat al meermaals gebruikt. Bij mij heeft dat altijd gelijkaardig gewerkt aan een wetransfer. Niets op aan te merken om eerlijk te zijn.Al 4u aan het uploaden naar https://fedsender.belnet.be/
3 x poging, hopelijk is de 4de, de laatste.