Bompaization
Active member
Pleonasme.Baas die ingedommeld zit te slapen achter zijn computer, volgend jaar op pensioen. Al slapend zijn pensioenbonus aan het verdienen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pleonasme.Baas die ingedommeld zit te slapen achter zijn computer, volgend jaar op pensioen. Al slapend zijn pensioenbonus aan het verdienen.
idd, ik heb in juni gewoon mijn pas afgegeven, die vroegen niet eens naar een ticket oid. ze kijken gewoon in hun systeem, dan zien ze dat ge geboekt hebt, en krijgt ge uw boarding pass.Zou mij daar niet te druk in maken, papieren vliegtickets zijn sinds 2008 afgeschaft. Je naam is het enige wat ze écht nodig hebben aan de check-in balie om een boarding pass te creëren.

Dat zien we hier regelmatig passeren.Gohja, voor die laatste paar maandjes.
't Zal hoogstwaarschijnlijk nog altijd goedkoper zijn om hem op de payroll te houden & hem de hele dag te laten slapen VS hem op staande voet te ontslaan & een ontslagvergoeding voor wie weet hoeveel jaren uit te betalen.
Dus die mens zit op z'n gemak eh.
echt e!Beste """"zoek""""functie van Outlook: sterf aub!
Groetjes
Iedereen
Beste """"zoek""""functie van Outlook: sterf aub!
Groetjes
Iedereen
De reden waarom ik Outlook online ben beginnen gebruikenBeste """"zoek""""functie van Outlook: sterf aub!
Groetjes
Iedereen

Ja en plots verhuizen de activiteiten naar een lageloonland, waar mensen nog welJe bent gewoon nog aan het ontwennen van je vorige slavendrijvers, ik bedoel, werkgevers. Van zodra je de knop omgedraaid hebt, ga je niks anders meer willen dan multinationals. Groot is goed, alles gaat traag. Een waterhoofd van een organisatie is juist perfect. Je kan je werk eindelijk schikken naar je leven, in plaats van omgekeerd. Maak vooral niet de fout om aan te kaarten dat je te weinig werk hebt of met je vingers zit te draaien omdat je wacht op anderen. Onder de radar blijven is de boodschap. Niet opvallen en gewoon je werk doen, zonder meer.
Ik denk dat jij over het gedeelte hebt gelezen dat ik het over multinationals heb, die dus al in lageloonlanden zitten en waar exact dezelfde mentaliteit en werkethiek heerst. En waarom is dat zo? Omdat het dezelfde bedrijfscultuur is tiens; die stopt niet aan de landsgrenzen hoor.Ja en plots verhuizen de activiteiten naar een lageloonland, waar mensen nog wel zin hebben om te werken en dan heet dat slecht management en crappy politiekers.
Gohja, no worries. De bedrijfscultuur, zeker in dat type bedrijven, is ondertussen toch dat we allemaal vervangen worden door AI.Ik denk dat jij over het gedeelte hebt gelezen dat ik het over multinationals heb, die dus al in lageloonlanden zitten en waar exact dezelfde mentaliteit en werkethiek heerst. En waarom is dat zo? Omdat het dezelfde bedrijfscultuur is tiens; die stopt niet aan de landsgrenzen hoor.

In haar weinige vrije tijd kan ze dit forum modereren.Gvd Coldplayke, hoe vaak nog???
(Zullen we er nog bijzeggen, het merendeel onderhouden met haar belastinggeld? Maar bij deze is het nu toch gezegd.)

Ik lees vooral dat je nogal vaak moet rammen op de insert knop en de backspace knopLenovolaptopje gekregen van mijn werkgever. De insert-knop ligt er al af en de backspaceknop is al bijna geblokkeerd. Rommel. En 't is een nieuwe laptop, geen afdankertje.
(mijn toetsenborden slijten iets rapper dan normaal, vooral ook die backspaceknop, ben dus ervaringsdeskundige)Erg he, verkregen centen weer moeten afstaan.Volgens mijn loonbrief gaat bijna de helft van wat ik verdien op aan belastingen. Dus eigenlijk betaal ik gewoon mezelf!![]()

Zo'n zaken zijn altijd het irritantste. Je hebt een initiële vergadering, iedereen knikt ja, de dag erna komt niemand met een vraag naar je toe. De dag erna ook niet. Zijn goed aan het werk dan precies. En dan de hamer dat ze er eigenlijk niks van begrijpenEen paar dagen later komt B af: "hij snapt het niet zo goed, of ik het allemaal eens kan verduidelijken."