Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Ben eens benieuwd wat jullie vinden van een medewerker die top werk levert maar steeds te laat komt.

Ben zelf zo 1tje geweest, was elke dag te laat als medewerker en het werd gedoogd. Maar zelf krijg ik er de kriebels van.

Veel hangt af van het type work ofc.
Top werk primeert bij mij.

Zit op locatie met een vast team.
Bij vast team oa. (door mij gekozen):
*ene die standaard 10-15 minuten te laat aankomt, maar bij aankomst er wel direct in vliegt en alles netjes afwerkt.
*andere die wel altijd op tijd is, geregeld wat klapkes doet/pauze neemt, maar is wel goed en snel in zijn job.

Eindresultaat is dat op einde van de dag de workload is afgewerkt en goed.

Er zijn er ook andere die vroeger aankomen en later blijven, puur om uren te presteren. Lijken heel de dag bezig, maar niet echt productief.
Einde dag hebben ze dan een fractie gedaan van de eerste 2.

En nu is die collega weer bezig... De laaste dagen in alle media constant waarschuwingen voor stormwind, regen, de apocalyps,... stuurt die nu in de groepschat dat BE-Alert een melding heeft uitgestuurd voor stormweer, mochten we het nog niet weten. :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:
Ffs, en nu begint die nog glitterplaatjes te posten ook. :cry:

Ffs, en nu begint die nog glitterplaatjes te posten ook. :cry:
Magic Confetti GIF - Magic Confetti Awesome - Discover & Share GIFs

Hier ook wel een resem aan zo'n collega's. Gewoon lekker negeren.

Ik doe linkedIn nog eens open.

Toppers, deze toppers, #deToppers.

Sluit linkedIn.

(De Cyni-AI voeden.)
#TeamworkMakesTheDreamWork

Today I want to put my #amazing team in the spotlight! Thanks to their #tireless efforts, #sharp intellects, and #unbelievable creativity, we have reached another #milestone.

I am #so proud of what we have accomplished together. #StrongerTogether :woohoo: 💪

#Synergy #WinningMentality #proudmanager #blessed #teambonding #nevergiveup #alwayshustling #linkedinpulse #inspiration #motivation

1708684660107.png

:unsure:

Maandag mail sturen dat ik langs kom op enkele afdelingen op een andere site en om gerief voor mij klaar te leggen. Geen van de 4 afdelingen had ook maar iets gedaan.
Dan de maandag er op kom ik een afdelingshoofd tegen "ah ik hoorde dat je op de afdeling was vrijdag".
LEES UW FUCKING MAIL!

Today I want to put my #amazing team in the spotlight! Thanks to their #tireless efforts, #sharp intellects, and #unbelievable creativity, we have reached another #milestone.

I am #so proud of what we have accomplished together. #StrongerTogether :woohoo: 💪

#Synergy #WinningMentality #proudmanager #blessed #teambonding #nevergiveup #alwayshustling #linkedinpulse #inspiration #motivation

Bekijk bijlage 27310

Zelfs Astrid en Natalia hebben het zo erg niet.

Bekijk bijlage 27310

Hahah

Amazing team, maar de baas staat vanvoor op de foto en bij een promotie is het ieder voor zich!

Bekijk bijlage 27310

Je wil misschien overdrijven in deze post maar het is echt 100% de werkelijkheid. Om van te kotsen :laugh:

Hadden hier ook zo een manager die om de zoveel tijd iemand in de bloemetjes zette op LinkedIn met #proudteam# en andere zever.

Ook als ze op teambuilding gaan (bij ons werk is dat steeds na de uren), gaat iedereen mee.
Lees: wie niet mee wil gaan wordt net niet afgedreigd.
Staat dan te pronken met 100% gaat mee.

Verloop op die zijn afdeling is echter eerder bovenmatig te noemen.
Maar HR vindt het toch zo goed dat hij zou actief is op LinkedIn, want gratis reclame.
HR toch ook een dienst van gebakken lucht.

Op mijn afdeling gaat al jaren 30% niet mee op teambuilding, omdat hen dat totaal niet interesseert.
So be it. Fair enough zeg ik.
Verloop echter 0%.

Liever dat dan mister populair uithangen.

Laatst bewerkt:
Onze enige aankondigingen op linkedin en consoorten zijn

EPS above expectations
Increase dividend
andere financial parameters

Om op elke townhall meeting af te sluiten met "It's your company and the people make the difference"

Terwijl de CEO plat op zijn buik ligt en hem laat violeren door Wall Street elk kwartaal.

Hadden hier ook zo een manager die om de zoveel tijd iemand in de bloemetjes zette op LinkedIn met #proudteam# en andere zever.

Ook als ze op teambuilding gaan (bij ons werk is dat steeds na de uren), gaat iedereen mee.

Maar HR vindt het toch zo goed dat hij zou actief is op LinkedIn, want gratis reclame.

Op mijn afdeling gaat al jaren 30% niet mee op teambuilding, omdat hen dat totaal niet interesseert.
Verloop echter 0%.

Bij ons doen ze ook regelmatig zo van die 'activiteiten'. De activiteiten interesseren mij over 't algemeen weinig & laat ik ook links liggen.
Als men gaat eten dan ga ik over 't algemeen wel mee. En als men gaat eten NA de activiteit dan kom ik soms gewoon af na die activiteit.

Free food? Why not.

En ja, da's uiteraard na de werkuren te doen.

Ik skip activiteiten na de werkuren die ik niet leuk vind en daar hoeft niemand commentaar op te hebben.
Wanneer ze mij iets vragen zeg ik gewoon dat ik dit niet leuk vind of andere verplichtingen heb. Discussie is daarna ook afgesloten.

Verloop echter 0%.

HR? In welke eeuw leef jij nog?
People & Culture in 2024 he!

Ik doe linkedIn nog eens open.

Toppers, deze toppers, #deToppers.

Sluit linkedIn.

(De Cyni-AI voeden.)

Bekijk bijlage 27310

www.reddit.com/r/linkedinlunatics

Terug
Bovenaan