Wizard of midian
Active member
Beetje grappig om te zien hoeveel mensen hierop inpikken.
De reden dat ik effe niet meer praat tegen die persoon is omdat als ik merk da mensen niet willen babbelen, dan ga ik dan ook niet meer babbelen. Niet da ik veel praat tegen m'n collega's maar PC's vallen uit en er was efkes niks buiten de radio die speelde.
Wat valt er op de duur nog te zeggen eigenlijk? Vind dat die jongelui beetje moeten leren nuanceren en relativeren. Niet alles is kwetsend bedoel en moet er iets achter gezocht worden.
En nee zo'n gedrag moeten ze helemaal niet aanmoedigen imho. Krijgen we toestanden waar mensen moeten bang zijn om iets "verkeerd"te zeggen.
Maar daar is toch niets woke aan? Een persoon met andere gevoeligheden zegt in je gezicht dat hij/zij het niet grappig vindt. Allez, moest het licht-agressief "vindt gij dat om te lachen of wat?" zijn, wat op hetzelfde neerkomt zonder beleefdheid, was het dan ook woke?
Ik vind het redelijk onnozel dat voor wat infeite directe communicatie is zonder aan te vallen je daar dan niets meer tegen zegt omdat je in je gat gebeten bent.
Maar hier hetzelfde, die persoon heeft toch niets gedaan buiten zeggen dat het volgens hem/haar niet grappig is? Is dat niet het soort zaken dat we normaal aanmoedigen? Ik zou dat gewoon omdraaien: als iemand je zegt dat je grapjes hem niet interesseren die niet meteen een woke stagairke noemen is misschien ook een beetje dikke huid kweken.
De reden dat ik effe niet meer praat tegen die persoon is omdat als ik merk da mensen niet willen babbelen, dan ga ik dan ook niet meer babbelen. Niet da ik veel praat tegen m'n collega's maar PC's vallen uit en er was efkes niks buiten de radio die speelde.
Wat valt er op de duur nog te zeggen eigenlijk? Vind dat die jongelui beetje moeten leren nuanceren en relativeren. Niet alles is kwetsend bedoel en moet er iets achter gezocht worden.
En nee zo'n gedrag moeten ze helemaal niet aanmoedigen imho. Krijgen we toestanden waar mensen moeten bang zijn om iets "verkeerd"te zeggen.