Chauffagist
Well-known member
Ondertussen 1 september en nog steeds geen duidelijkheid over mijn tewerkstellingspercentage voor dit academiejaar. Dit vreet al sinds eind juni aan mij. Er zou nog een hoger overleg zijn midden volgende week om de laatste verdeling te maken. Het begint nu wel te dringen, want binnen 14 dagen starten de lessen. Ondertussen hebben ze wel al weer een nieuw managementprofiel aangenomen, die met een deel van de koek gaat lopen.
Er is een opleiding die inhoudelijk voor 60% op mij draait, dus als ik mijn staart intrek zitten ze zeer zeer hard in de shit, bijkomend omdat het een modulesysteem is met telkens 7 weken les, waarvan het grootste deel in de eerste semester. Als ik volgende week zeg, ik doe het niet, weekje opzeg en iets anders, dan zullen ze nooit een profiel vinden die zo snel kan starten.
Ik heb in de vakantie niet stil gezeten en eens wat aas gesmeten, blijkbaar is mijn profiel toch wel gegeerd. Liefst van al zou ik natuurlijk blijven waar ik zit, maar die onzekerheid vreet aan mij. Hoe kan je nu jezelf volledig smijten als je pas last-minute weet of je een bepaald vak wel mag geven.
Is het done om uit te spelen dat er elders een voltijdse opportuniteit ligt te wachten, of wacht ik beter de uitkomst af van het hoger overleg?
Er is een opleiding die inhoudelijk voor 60% op mij draait, dus als ik mijn staart intrek zitten ze zeer zeer hard in de shit, bijkomend omdat het een modulesysteem is met telkens 7 weken les, waarvan het grootste deel in de eerste semester. Als ik volgende week zeg, ik doe het niet, weekje opzeg en iets anders, dan zullen ze nooit een profiel vinden die zo snel kan starten.
Ik heb in de vakantie niet stil gezeten en eens wat aas gesmeten, blijkbaar is mijn profiel toch wel gegeerd. Liefst van al zou ik natuurlijk blijven waar ik zit, maar die onzekerheid vreet aan mij. Hoe kan je nu jezelf volledig smijten als je pas last-minute weet of je een bepaald vak wel mag geven.
Is het done om uit te spelen dat er elders een voltijdse opportuniteit ligt te wachten, of wacht ik beter de uitkomst af van het hoger overleg?

Van de Ardennen tot in Turkije. Van Rammstein tot in Tripsdrill.
Mijn korte sabbatical is vandaag officieel ten einde gekomen.
Deze sabbatical heb ik aangegrepen om nieuwe momenten te creëren en bijzondere ervaringen te delen met mijn gezin. Het bood me ook de gelegenheid om te reflecteren over mijn eigen persoon en carrière.
En vooral om te realiseren dat ik maandag vol goesting en met een heldere geest aan mijn nieuwe avontuur begin.
In de Instagram-reel hieronder vind je een korte samenvatting van mijn sabbatical. Veel kijkplezier!