Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Ondertussen 1 september en nog steeds geen duidelijkheid over mijn tewerkstellingspercentage voor dit academiejaar. Dit vreet al sinds eind juni aan mij. Er zou nog een hoger overleg zijn midden volgende week om de laatste verdeling te maken. Het begint nu wel te dringen, want binnen 14 dagen starten de lessen. Ondertussen hebben ze wel al weer een nieuw managementprofiel aangenomen, die met een deel van de koek gaat lopen.

Er is een opleiding die inhoudelijk voor 60% op mij draait, dus als ik mijn staart intrek zitten ze zeer zeer hard in de shit, bijkomend omdat het een modulesysteem is met telkens 7 weken les, waarvan het grootste deel in de eerste semester. Als ik volgende week zeg, ik doe het niet, weekje opzeg en iets anders, dan zullen ze nooit een profiel vinden die zo snel kan starten.

Ik heb in de vakantie niet stil gezeten en eens wat aas gesmeten, blijkbaar is mijn profiel toch wel gegeerd. Liefst van al zou ik natuurlijk blijven waar ik zit, maar die onzekerheid vreet aan mij. Hoe kan je nu jezelf volledig smijten als je pas last-minute weet of je een bepaald vak wel mag geven.

Is het done om uit te spelen dat er elders een voltijdse opportuniteit ligt te wachten, of wacht ik beter de uitkomst af van het hoger overleg?

Is het done om uit te spelen dat er elders een voltijdse opportuniteit ligt te wachten, of wacht ik beter de uitkomst af van het hoger overleg?
Je zou tegen de persoon met wie je contact hebt in dit hoger overleg kunnen zeggen dat je tgv de onzekerheid eens ergens anders bent gaan horen. En dat je daar een voltijdse opportuniteit hebt voorgelegd gekregen.

Maar dan moet je ook bereid zijn om te springen. En ik kan natuurlijk niet zeggen of dat alternatief beter of slechter is. Dat kan enkel jij zeggen.

Aan de andere kant. Het feit dat ze 20% ebitda haalden, is dit er namelijk onderdeel van. En ze hebben er mee kunnen wegkomen omdat men volk vond die dat verloop kon opvangen.

Op het moment dat je het verloop niet meer kan opvangen, dan pas kom je met die visie in de problemen.

Want laat ons eerlijk zijn, appreciatie naar de werkgever omdat je dat ontbijt aan 25€ betaalt is ook niet gegarandeerd op lange termijn. Daar treed ook gewenning op, en belangrijker als je het later moet afschaffen dan is het kot te klein ;p.

Ja en nee. Een beetje zoals ik uit @cege zijn posts lees: ze knijpen keihard op belachelijk kleine bedragen die nog geen 0,1% EBITDA impact zullen hebben, maar tegelijk geven ze een veelvoud uit aan recruitment om dat verloop van 25-30% per jaar op te vangen.
Dat ontbijt was ook maar een voorbeeld wanneer je voor X maanden in het buitenland gedropt wordt voor het werk. In een "gewone" werksituatie verwacht ik geen ontbijt van het werk, dat doe ik zelf thuis wel goedkoper :)

Zo'n event in een parochiezaal vind ik gewoon een signaal naar je werknemers toe dat je denkt dat ze met een onnozele kruimel tevreden zullen zijn. Dan zou ik liever hebben dat ze niets organiseren, dan zoiets halfbakken. De kost om 4 uur te rijden met 50 of 100 man was trouwens een veelvoud van de kost van het "event" zelf, maar dat komt ergens anders in de P&L dus wordt er niet naar gekeken. Tot daar het principe van winstmaximalisatie :crazy:

...

Wil dat zeggen dat ik dat niet begrijp dat dit belachelijk is. Tuurlijk begrijp ik dat. Maar ik begrijp ook de alternatieve zienswijze van een bedrijf. er zijn bedrijven die hun personeel als citroenen uitwringen. Maar zolang er personeel klaar staat om er te starten, gaan die bedrijven niet veranderen. Of er moet wetgeving zijn die dat aanpakt. Maar rekenen op elementaire beleefdheid of menselijkheid.

Neen daar reken ik op geen enkele manier op. En is het gewoon pakken wat er te pakken valt. Voor mij is veel van die beleefdheid een puur smokescreen of zoals jij zegt fugazi fugazi (wat ik heb moeten opzoeken...)

Mooi gezegd. En dan krijg je inderdaad een mentaliteit van "pakken wat er te pakken valt" en "het moment dat ik een andere aanbieding krijg, ben ik hier weg".

Ja en nee. Een beetje zoals ik uit @cege zijn posts lees: ze knijpen keihard op belachelijk kleine bedragen die nog geen 0,1% EBITDA impact zullen hebben, maar tegelijk geven ze een veelvoud uit aan recruitment om dat verloop van 25-30% per jaar op te vangen.
Dat ontbijt was ook maar een voorbeeld wanneer je voor X maanden in het buitenland gedropt wordt voor het werk. In een "gewone" werksituatie verwacht ik geen ontbijt van het werk, dat doe ik zelf thuis wel goedkoper :)
Dat is nu eenmaal het verschil in visie.

Onderdeel van het in- and out principe waarmee je uw personeel op zijn tippen van zijn tenen houdt. Om zogezegd te performen. Terwijl je er daarnaast voor zorgt dat uw verloning niet echt geïmpacteerd wordt door het anciënniteitsdebacle.

Je verliest natuurlijk aan efficiëntie en kennis, maar aan de andere kant vul je dat op met junior profielen in zeer veel gevallen. Waarmee je dan ook lijkt weg te kunnen komen. En wat in kost, zeker vroeger, een pak scheelt.

Ik weet niet ofdat dit een slechte strategie is. Ik kan een stuk ervan wel begrijpen. Net zoals ik de andere kant ervan kan begrijpen. En in Europa zijn we iets socialer hierin dan in Amerika waar dat meer voorkomt. Al heb ik wel gehoord dat ook bij Amerikaanse bedrijven meer aandacht hiervoor is gekomen omdat het verkrijgen van (competent/voldoende) personeel moeilijker en moeilijker is geworden.

Als echter de startverloning van nieuw personeel (volgende percentages zijn aannames) in plaats van 30% is tov gemiddeld personeel en dit nu eerder 55% is. (zie de startlonen die tegenwoordig een stuk verhoogd zijn, tgv mijn aanname war on talent). Dan komt dit model natuurlijk op zijn gat terecht.

Maar voordat men zich dit realiseert zijn we wel wat verder. Ik hoor in mijn kring toch meer mensen zeggen als vroeger, ja persoon x voldoet niet waarmee ik samenwerk... maar niemand hebben is een pak erger en iemand anders vinden is in vergelijking met 15 j geleden vb niet zo evident.

En voordat men deze strategie gaat aanpassen of deze cultuur gaat men andere ingrepen doen, en dus focussen op korte termijn objectieven.

Collega's -steeds dezelfde- die in de groepschat op Teams volspammen door elke, maar dan ook élke keer Goeiemorgen/Goeiemiddag/Goeieavond te zeggen. Of ook als ze vijf minuutjes eens niet bereikbaar zijn, dat ook consequent mededelen. :sop:

Gelukkig komen ze (nog) niet af met glitterplaatjes...

En voordat men deze strategie gaat aanpassen of deze cultuur gaat men andere ingrepen doen, en dus focussen op korte termijn objectieven.

Dat is gewoon het Amerikaans principe waar individuen met eigen projecten moeten komen om kosten te slashen dus worden simpele zaken uitgenomen zoals "teambuilding budgetten slashen" of "freeware werkt toch ook".

Zou mij niet verbazen dat dat zo iemand is in een traineeship op een Amerikaanse HQ die dat verzint en dat wordt gevalideerd door hogeruit. :p

Collega's -steeds dezelfde- die in de groepschat op Teams volspammen door elke, maar dan ook élke keer Goeiemorgen/Goeiemiddag/Goeieavond te zeggen. Of ook als ze vijf minuutjes eens niet bereikbaar zijn, dat ook consequent mededelen. :sop:

Gelukkig komen ze (nog) niet af met glitterplaatjes...
Misschien toch eens laten voelen dat dat allemaal een beetje belachelijk is met een satirische boodschap "Ik ga nu op de pot zitten, ik heb gisterenavond Chili con carne gegeten, het kan dus zijn dat het 5 minuten duurt, het kan ook zijn dat het 15 minuten duurt".

Kan natuurlijk ook wel niet in iedere werkplek.

LinkedIn....
Een of andere kerel die 2 maand verlof heeft gehad schrijft een uitgebreide lyrische post over zijn 'Sabbatical' waarin hij naar de Ardennen en Turkije is geweest. 🤌

Met de klassieke foto van het gezinnetje aan het strand.

de VDAB... das ook eigenlijk maar een uitzendbureau als een ander hé.

'we hebben de ideale kandidaat gevonden voor u'.

Ok stuur maar.

Die kerel komt hier. Ik begin te babbelen met hem, maar word alcohol gewaar. Ik gebaar van niets.
Ik vraag om z'n dingen te kopieren.
Een stuk van zijn ID card ontbreekt (afgekraakt).
Zijn rijbewijs is nog maar 2 jaar geleden behaald (kerel is 40). Ik vraag hoe komt dat?
"De politie heeft hem afgepakt paar jaar terug". Ik zeg aha ook iets gedronken? 'neenee, ze hebben een uur achter mij gezeten voor ze mij konden stoppen". *gniffel gniffel*.

Ik typ zn naam in in google. Wordt in verband gebracht met rechtbank artikels over de RAW13 bende die hier enkele jaren geleden overvallen pleegde met messen in het uitgaansmilieu. Wellicht verklaart dat zijn gat in zijn CV.

Ik bel naar zijn ex werkgever. "drank en drugs tijdens werk uren. Eten stelen uit kantine, producten stelen uit magazijn. Veel afwezig".

pffff en dat is dus nog maar 1 jaar geleden hé.

In hoeverre moet je zo'n mensen nog een kans geven, als ze al 40 jaar zijn....
Ik denk dat ik maandag ga bellen en die stage annuleren. En dan zijn wij weer de boeman, omdat we hem "geen kans willen geven".

Laatst bewerkt door een moderator:
de VDAB... das ook eigenlijk maar een uitzendbureau als een ander hé.

'we hebben de ideale kandidaat gevonden voor u'.

Ok stuur maar.

Die kerel komt hier. Ik begin te babbelen met hem, maar word alcohol gewaar. Ik gebaar van niets.
Ik vraag om z'n dingen te kopieren.
Een stuk van zijn ID card ontbreekt (afgekraakt).
Zijn rijbewijs is nog maar 2 jaar geleden behaalt (kerel is 40). Ik vraag hoe komt dat?
"De politie heeft hem afgepakt paar jaar terug". Ik zeg aha ook iets gedronken. 'neenee, ze hebben een uur achter mij gezeten voor ze mij konden stoppen". *gniffel gniffel*.

Ik typ zn naam in in google. Wordt in verband gebracht met rechtbank artikels over de RAW13 bende die hier enkele jaren geleden overvallen pleegde met messen in het uitgaansmilieu. Wellicht verklaart dat zijn gat in zijn CV.

Ik bel naar zijn ex werkgever. "drank en drugs tijdens werk uren. Eten stelen uit kantine, producten stelen uit magazijn. Veel afwezig".

pffff en dat is dus nog maar 1 jaar geleden hé.

In hoeverre moet je zo'n mensen nog een kans geven, als ze al 40 jaar zijn....
Ik denk dat ik maandag ga bellen en die stage annuleren. En dan zijn wij weer de boeman, omdat we hem "geen kans willen geven".

Die kerels zitten veel langs onze kanten. Je zou dan denken dat ze eens hun leven zouden beteren als ze ouder zijn. Maar niets is minder waar.

Nu ze zijn ook zo dom als ze groot zijn. 1 ervan is zelfstandig en heeft zo een grote Amerikaanse jeep met de naam van zijn bedrijf (lees: dekmantel om drugs te verkopen) op. Dat kalf heeft een rijverbod en rijdt dan rond met die grote opvallende jeep. 🤦🤦🤦

Dat is nu eenmaal het verschil in visie.

Onderdeel van het in- and out principe waarmee je uw personeel op zijn tippen van zijn tenen houdt. Om zogezegd te performen. Terwijl je er daarnaast voor zorgt dat uw verloning niet echt geïmpacteerd wordt door het anciënniteitsdebacle.

Je verliest natuurlijk aan efficiëntie en kennis, maar aan de andere kant vul je dat op met junior profielen in zeer veel gevallen. Waarmee je dan ook lijkt weg te kunnen komen. En wat in kost, zeker vroeger, een pak scheelt.

Ik weet niet ofdat dit een slechte strategie is. Ik kan een stuk ervan wel begrijpen. Net zoals ik de andere kant ervan kan begrijpen. En in Europa zijn we iets socialer hierin dan in Amerika waar dat meer voorkomt. Al heb ik wel gehoord dat ook bij Amerikaanse bedrijven meer aandacht hiervoor is gekomen omdat het verkrijgen van (competent/voldoende) personeel moeilijker en moeilijker is geworden.

Als echter de startverloning van nieuw personeel (volgende percentages zijn aannames) in plaats van 30% is tov gemiddeld personeel en dit nu eerder 55% is. (zie de startlonen die tegenwoordig een stuk verhoogd zijn, tgv mijn aanname war on talent). Dan komt dit model natuurlijk op zijn gat terecht.

Maar voordat men zich dit realiseert zijn we wel wat verder. Ik hoor in mijn kring toch meer mensen zeggen als vroeger, ja persoon x voldoet niet waarmee ik samenwerk... maar niemand hebben is een pak erger en iemand anders vinden is in vergelijking met 15 j geleden vb niet zo evident.

Welja, je kunt dat misschien doen in een fabriek. In een R&D omgeving werkt het niet echt. Als je enige value in je mensen zit, is het misschien wel handig dat er wat mensen blijven hangen die iets over de producten kennen.

Ik zat vroeger in afdeling A. Ik verhuisde naar afdeling B. Ze flikkeren heel afdeling A buiten maar blijven wel de producten verkopen. Ik heb 2y lang telefoons gekregen van klanten die die producten kochten wegens de enige met enige link met die producten terwijl ik daar niet meer voor werk. Komen bij support terecht, niemand van de oude support zat daar nog, gewoon naar cege doorsturen. Aan de andere kant van de telefoon "ja, ik zit hier met een zwangerschap en het resultaat is non-conclusive, wat moet ik doen". Leuk zeg, cege mag kiezen tussen zeggen "Laat mij met rust" en die patient is gepoept of "ik denk ABC" en de patient krijgt misschien een fout antwoord omdat cege ook niet all-knowing is... 10 15 20x bij hoger management aangehaald, interesseerde hen geen kloten.

Nog een slag erger. Een geregistreerd product voor genetische testing in Japan. Door forever herstructureringen bleek er plots niemand meer van het R&D team dat het product gemaakt had in het bedrijf te werken. Er komt een opvolg certifiering audit, niemand aanwezig met enige kennis, certificaat kwijt en dus van de markt gehaald. PANIEK. Er wordt een random R&D mannetje aangeworven om dat op te volgen. Die is 10x per week onder de bus geflikkerd. Heeft maanden geduurd voor dat daar enigszins stabiel was.

Je zal maar de klant of patient zijn. Dat is wel een enigszins andere markt dan koeken verkopen he. Als de dino koeken op zijn, dan pak je gewoon de cent wafers. Maar een klinische workflow, dat gaat over mensenlevens of therapien. Ik ben niet in de sector gegaan om met mensenlevens te jongleren om een CEO zijn bonus te verdienen.

Goed, ondertussen is onze divisie in vrije val want onze klanten zijn niet tevreden - surprise surprise. Gelukkig is er een oplossing voor omzet die in vrije val is. Mensen en kosten cutten. Apres moi la deluge...

Het verkrijgen van competent personeel is niet moeilijk. Het houden van competent personeel is moeilijk. It takes two to tango...

LinkedIn....
Een of andere kerel die 2 maand verlof heeft gehad schrijft een uitgebreide lyrische post over zijn 'Sabbatical' waarin hij naar de Ardennen en Turkije is geweest. 🤌

Met de klassieke foto van het gezinnetje aan het strand.

Nice, dus ik ga binnenkort op parental sabbatical... LinkedIn is echt een uitlach platform geworden. Kwallen die cerclejerken met andere kwallen :laugh:

Nice, dus ik ga binnenkort op parental sabbatical... LinkedIn is echt een uitlach platform geworden. Kwallen die cerclejerken met andere kwallen :laugh:
Gisteren ging ik weer aan de slag na een parental sabbatical van zes maanden. Ik kijk terug op een zeer waardevolle ervaring.

In het begin was het even wennen om niet meer fulltime te werken. Maar al snel vond ik mijn draai en genoot ik van de rust en de ruimte om me volledig op mijn gezin te focussen.

Ik heb veel tijd doorgebracht met mijn dochter, haar geholpen bij haar ontwikkeling en haar spelend leren. We hebben samen veel leuke dingen gedaan, zoals naar het park gaan, boeken lezen en spelletjes spelen.

Daarnaast heb ik ook veel tijd gehad om na te denken over mijn toekomst. Ik heb nagedacht over mijn carrière, mijn persoonlijke ontwikkeling en mijn rol als ouder.

Ik ben dankbaar voor de kans die ik heb gehad om een parental sabbatical te nemen. Het was een tijd om te ontspannen en te herstellen, maar ook om te groeien en te ontwikkelen.

Call to action:

Als je de kans hebt om een parental sabbatical te nemen, raad ik het je van harte aan. Het is een waardevolle ervaring die je leven kan verrijken.

:unsure:

Ik heb 'm teruggevonden:

🌄 Van de Ardennen tot in Turkije. Van Rammstein tot in Tripsdrill.🌍

✨ Mijn korte sabbatical is vandaag officieel ten einde gekomen.
In de afgelopen bijna twee maanden nam ik de tijd en ruimte om me te richten op andere aspecten van het leven dan mijn gebruikelijke werkzaamheden. Eind juni heb ik afscheid genomen van mijn functie bij XXXXXXX. Een nieuwe uitdaging staat voor de deur, maar ik houd jullie nog even in spanning tot maandag 😉

👨‍👩‍👧‍👦 Deze sabbatical heb ik aangegrepen om nieuwe momenten te creëren en bijzondere ervaringen te delen met mijn gezin. Het bood me ook de gelegenheid om te reflecteren over mijn eigen persoon en carrière.🤔 En vooral om te realiseren dat ik maandag vol goesting en met een heldere geest aan mijn nieuwe avontuur begin.💪

🎬 In de Instagram-reel hieronder vind je een korte samenvatting van mijn sabbatical. Veel kijkplezier!

#motivatie #DigitaalBewustijn #leergoesting #persoonlijkeontwikkeling #career

Kijkt jah, als ge genoeg gespaard hebt om 2 mnd (of zelfs 6 mnd) te kunnen overbruggen zonder inkomen & je wil nu écht wel eens lang/6 mnd verlof ... goh ... 'k weeni ... op zich geen probleem eh. Is hun keuze.

En als dat gepaard gaat met 'ik ben mijn WG strontbeu' ... dan is dat dén ideale moment natuurlijk eh.
De WG gaat nl. niet zo content zijn dat je elk jaar @random zou afkomen (of zelfs elke 2 jaar) met een verlofperiode van 6 mnd.

Eens je effectief aan 't werk bent is uw verlof nl. redelijk beperkt voor vele mensen. Dus gecombineerd met oftewel een héél brave WG of gewoon 'salut & de kost' ... gohja ... why not zeker.

Al dat socials gedoe daarentegen .... guh. :rolleyes:
Al is dat niet enkel bij de particulier zo. Genoeg cringe corpo accounts ook die zulk 'n toestanden maar om te liever op LdIn posten.

Ik heb 'm teruggevonden:

🌄 Van de Ardennen tot in Turkije. Van Rammstein tot in Tripsdrill.🌍

✨ Mijn korte sabbatical is vandaag officieel ten einde gekomen.
In de afgelopen bijna twee maanden nam ik de tijd en ruimte om me te richten op andere aspecten van het leven dan mijn gebruikelijke werkzaamheden. Eind juni heb ik afscheid genomen van mijn functie bij XXXXXXX. Een nieuwe uitdaging staat voor de deur, maar ik houd jullie nog even in spanning tot maandag 😉

👨‍👩‍👧‍👦 Deze sabbatical heb ik aangegrepen om nieuwe momenten te creëren en bijzondere ervaringen te delen met mijn gezin. Het bood me ook de gelegenheid om te reflecteren over mijn eigen persoon en carrière.🤔 En vooral om te realiseren dat ik maandag vol goesting en met een heldere geest aan mijn nieuwe avontuur begin.💪

🎬 In de Instagram-reel hieronder vind je een korte samenvatting van mijn sabbatical. Veel kijkplezier!

#motivatie #DigitaalBewustijn #leergoesting #persoonlijkeontwikkeling #career

Een typische "overgeefsel in de mond" linkedin post.

Stel me altijd de vraag hoeveel je kunt denken dat de zon door je poepegaatje schijnt. Does anyone care dat meneertje 2mnd verlof genomen heeft?

Hoe zouden leraars zich voelen bij deze post? "2 month sabbatical" :laugh:

I was kidding. Ik ga gewoon 1.5 maand ouderschapsverlof nemen omdat de vrouw des huizes een keizersnede krijgt en het met 3 kinderen wat moeilijk wordt anders... Ik noem dat gewoon "ik ben er paar weken niet", niet "sabbatical".

Kijkt jah, als ge genoeg gespaard hebt om 2 mnd (of zelfs 6 mnd) te kunnen overbruggen zonder inkomen & je wil nu écht wel eens lang/6 mnd verlof ... goh ... 'k weeni ... op zich geen probleem eh. Is hun keuze.

Ik denk dat de meeste mensen wel redelijk probleemloos 2mnd niet werken kunnen overleven... Waarschijnlijk een opzeg van 2-4 weken die ze niet uitdoen wegens middelvingen, vakantiegeld, zal wel meevallen. Zelfs als pauper met geen centen is het niet zo moeilijk om 2mnd niet te werken.

Het loopt bij ons vol met ouders die in de zomer 4-5-6weken er niet zijn wegens gewoon verlof + 1mnd ouderschapsverlof. Dat zijn allemaal high performers, behalve in de vakantie. Als die allemaal zo'n "overgeefsel in mond" post moeten zetten...

"Van de Ardennen tot Turkije", dat is LinkedIn taal voor "een weekend ardennen gevolgd door een all in trip in Turkije". Cool stuff, bro !!

Ik heb toen ik PhD deed ooit al mijn verlof opgespaard en met creatief verlof boeken na congressen 7weken weggeweest in de zomer vakantie. Ik had dan ook een post kunnen maken "Van een bergtop in Californie over de San Fransisco coast naar een meer in Schotland naar een valei Frankrijk tot aan een bergtop in Zwitserland". Heb toen in 1y gaan ijsklimmen, roadtrip in Californie, kajakken in Gorde du Verdon, 4000m top in Zwitserland, en hiking trip in Frankrijk. Ik heb veel gereflecteerd, maar 0,0 de nood gehad om te gaan blaten op LinkedIn.

Ik heb toen ik PhD deed ooit al mijn verlof opgespaard en met creatief verlof boeken na congressen 7weken weggeweest in de zomer vakantie. Ik had dan ook een post kunnen maken "Van een bergtop in Californie over de San Fransisco coast naar een meer in Schotland naar een valei Frankrijk tot aan een bergtop in Zwitserland". Heb toen in 1y gaan ijsklimmen, roadtrip in Californie, kajakken in Gorde du Verdon, 4000m top in Zwitserland, en hiking trip in Frankrijk. Ik heb veel gereflecteerd, maar 0,0 de nood gehad om te gaan blaten op LinkedIn.

Ik ben blij voor jou dat je hier dan toch een forum hebt gevonden om je verwezenlijking te kunnen delen.

Ik denk dat de meeste mensen wel redelijk probleemloos 2mnd niet werken kunnen overleven... Waarschijnlijk een opzeg van 2-4 weken die ze niet uitdoen wegens middelvingen, vakantiegeld, zal wel meevallen. Zelfs als pauper met geen centen is het niet zo moeilijk om 2mnd niet te werken.

Het loopt bij ons vol met ouders die in de zomer 4-5-6weken er niet zijn wegens gewoon verlof + 1mnd ouderschapsverlof. Dat zijn allemaal high performers, behalve in de vakantie. Als die allemaal zo'n "overgeefsel in mond" post moeten zetten...
Ik zit al >13j bij dezelfste WG, dus mijnen opzeg zal ook al de moeite zijn. 't Systeem is tijdens al die jaren ook al eens veranderd, dus naar 't schijnt zou ik opzeg moeten krijgen/doen onder 2 systemen of zoiets. Dunno hoe 't juist in elkaar zou zitten, maar 't zal wss toch al de maximum periode zijn. Da's onder het huidige systeem 13w of zoiets zeker.

Nuja, niet dat ik momenteel al écht overweeg te vertrekken, but still. Ze zijn bij ons (een poosje terug) samen in zee gegaan met een ander, somewhat groter bedrijf (pretty much een fusie) & we vallen nu in feite ook onder een nog grotere groep daar boven.

Ze zijn nog steeds de 'fusie van de systemen' (van IT tot HR) aan het verwezenlijken.
Zoals hier eerder (of was het nu in 't brutoloon thread) vermeld ... bij zulk 'n situaties is het altijd een beetje TBD wie al dan niet sneuvelt/blijft plakken. Al dan niet eigen keuze.

'k Heb al dingen horen/zien passeren, zelfs deze week nog, die mij totaal niet aan staan (dus mijn grootste ergernis deze week). Maar zullen wel zien hoe 't allemaal uitdraait zeker.
Dus jah ... wie weet hoe lang het nog blijft duren.

Anyway ... moest men mij den opzeg dan gewoon kwijt schelden (& niet gewoon uitbetalen), jah ... da zou dan ook wel leuk zijn. Ineens 13w 'betaald' verlof. :devilish:

Den ploegleider die het weer heeft zitten en iemand anders op wie hij het gemunt heeft (mij).
Hij heeft zijn periodes.. die gedupeerden doen dan nooit iets goed terwijl die hetzelfde doen als de rest.
Zelf kan em niets fout doen en klaagt em als em es ne keer het werk moet doen van een operationeel iemand. Gefrustreerd dat em dan is..
#narcistic much

Terug
Bovenaan