Googke
Well-known member
Ik ben het werk eigenlijk kotsmoe. Het zal ook wel zijn dat ik binnenkort (binnen 3 weken) vakantie heb, maar toch.
Ik hoopte intern te kunnen doorgroeien, maar sinds 2 maanden is het wel geheel duidelijk geworden.
Ik moet hier dus weg.
Ik weet alleen totaal niet wat ik wél wil doen. Tot nu lijkt iedere bediendejob me gewoon saai.
Het is nu gewoon een "gouden" kooi: niet te ver hiervan af, weinig controle en een drink op vrijdag
Een loopbaancoach zonder dat je al echt 5 jaar heb gewerkt, kan dat?
Ik hoopte intern te kunnen doorgroeien, maar sinds 2 maanden is het wel geheel duidelijk geworden.
Ik moet hier dus weg.
Ik weet alleen totaal niet wat ik wél wil doen. Tot nu lijkt iedere bediendejob me gewoon saai.
Het is nu gewoon een "gouden" kooi: niet te ver hiervan af, weinig controle en een drink op vrijdag

Een loopbaancoach zonder dat je al echt 5 jaar heb gewerkt, kan dat?

.
. Waarom zou je vertrekken als je het ergens naar jou zin hebt? Enkel voor een zak extra geld (wat men niet doet om de andere collega’s niet wakker te schudden).
Dan is de denkwijze automatisch => Kom, de cijfers zijn er nog steeds, het is doenbaar ook al vallen enkele collega's uit, we ploeteren voorlopig verder.