Lobmans
Well-known member
Nog nooit echt eens serieus, eerder half lachend van...
Yeah, had ik beter gedaan. Next time!
Boek er alvast een meeting voor in om het hem te kunnen zeggen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog nooit echt eens serieus, eerder half lachend van...
Yeah, had ik beter gedaan. Next time!

Laatste drie jaar 15 studenten gehad. De meesten daarvan allemaal 3de jaars bachelor studenten. Twee daarvan aangewerfd en nog eens twee willen aanwerven maar door de vingers geglipt.Studenten die bij ons hun stage moeten doen, maar waarbij de verantwoordelijke totaal geen schema maakt voor deze studenten. Het is hier echt van hier is een student houd hem/haar bezig. We verdrinken zelf al in het werk en dan zouden we nog begeleider moeten spelen. En het ergste is hier komen ook van die studenten die elks een apparte aanpak nodig hebben, en wij zijn daar totaal niet voor opgeleid. Totaal niet leuk voor deze studenten en totaal niet leuk voor ons.
Tot aan je pensioenZo kan ik hen blijven bellen.

Laten we hopen van niet.Tot aan je pensioen![]()
Vandaag iets gelijkaardigs. Gebeld met DIV, na 46 minuten aan de wacht eindelijk iemand aan de lijn => "Ah meneer, die klant moet langst de keuring en daar krijgen ze een aanvraag tot inschrijving mee hé".Bellen met de pensioen dienst 20 min in wacht staan omdat te horen dat het nog lang kan duren en lijn verbreken.
Zo kan ik hen blijven bellen.
Wat moet er ingeschreven worden?Vandaag iets gelijkaardigs. Gebeld met DIV, na 46 minuten aan de wacht eindelijk iemand aan de lijn => "Ah meneer, die klant moet langst de keuring en daar krijgen ze een aanvraag tot inschrijving mee hé".
Antwoord: "Oei, klant komt net van daar en zei dat wij er manueel 1 moesten invullen?"
Zij weer: "Ah ja, dan zal he zo wel zijn"
Dan krijgt ge toch heel weinig vertrouwen in het eerder antwoord dat ze had gegeven.......
Nummer zou zeker handig zijn, mag je altijd bezorgen via PB moest dat gaan/mogen!Wat moet er ingeschreven worden?
Ik ken zo goed als alles daarvan van buiten. Dan kan ik het zeggen of het al dan niet klopt dat ge zelf een roze formulier moet invullen.
Ik kan u indien gewenst een rechtstreeks nummer geven van een teamleader van de DIV. Die helpt u tenminste direct als ge belt/een probleem hebt.
Dan moet je toch echt moeite doen om dat niet express fout te doen.Tgaat er op neer komen dat we dat uiteindelijk toch gaan doen, maar mensen hebben geen scrupules bij ons in de firma.
De Jos had misschien beter via een reisbureau geboekt.

een aantal uitnodigingen gekregen voor FU meetings...
heb toch even moeten nadenken voor ik doorhad dat het over (vermoed ik) follow up meetings gaat...
follow up you too zenne!

Ik ga toch niet te rap nog projecten in West-Vlaanderen aanvaarden ze.Wat is het probleem juist? Kan je geen frans?Vandaag begonnen als consultant op een nieuw project. Komen we toe in de productie waar ik het meeste data zal moeten verzamelen. Ah ja Domieneo de productie en alle documentatie is volledig in het Frans. Das toch geen probleem eh?
Konden ze dat niet op voorhand eens checkenIk ga toch niet te rap nog projecten in West-Vlaanderen aanvaarden ze.
Antwoord :Vandaag begonnen als consultant op een nieuw project. Komen we toe in de productie waar ik het meeste data zal moeten verzamelen. Ah ja Domieneo de productie en alle documentatie is volledig in het Frans. Das toch geen probleem eh?
Konden ze dat niet op voorhand eens checkenIk ga toch niet te rap nog projecten in West-Vlaanderen aanvaarden ze.