Weekje krokusvakantie en tweede jaar op rij dat dezelfde collega ziek was tijdens die week.
Prestaties ook wat aan de lagere kant, ook doorheen het jaar vaak ziek.
Terwijl die persoon zelf aangeeft dat haar man heel drukbezet is. Waarmee ik vermoed dat het ziek zijn eerder is om voor opvang te voorzien voor het kind, met behulp van een schrijfgrage huisarts..
Ik denk dat ik binnenkort een exit-gesprekje ga voeren.
Prestaties ook wat aan de lagere kant, ook doorheen het jaar vaak ziek.
Terwijl die persoon zelf aangeeft dat haar man heel drukbezet is. Waarmee ik vermoed dat het ziek zijn eerder is om voor opvang te voorzien voor het kind, met behulp van een schrijfgrage huisarts..
Ik denk dat ik binnenkort een exit-gesprekje ga voeren.
Laatst bewerkt:

Was ook altijd mijn argument tov mijn ex toen ze naar Belgie wou verhuizen. Dat ze niet beseft hoe dicht andere landen bij amerikaanse toestanden zitten ^^
Dat betekent dat mijn weekoverzicht niet zal kloppen, en moet dat weer administratief rechtgezet worden de komende dagen. Joepie.
Daar moeten de mijne straks dus nog bij. En die worden dus gecategoriseerd als "Not-billable". Dat beïnvloedt dan weer negatief mijn statistieken. Dus dat ga ik moeten melden aan mijn baas zodat hij daarvan op de hoogte is. En bla bla bla motherfucking BLA.