Chilliewillie88
Active member
Er zal dan bij uw werkgever ook vast niemand de wenkbrauwen gefronst hebben bij uw melding dat uw aanvankelijke raming x5 gegaan is en ze tot morgen de tijd hebben om voorover te bukken voor uw aannemer.Er worden hier inderdaad vragen gesteld over mijn competenties als project manager... door jou alleen.
Eerlijk gezegd denk ik dat, 180° omgekeerd van wat jij zegt, ik nu net te véél verantwoordelijkheid bij mezelf zoek, dan te weinig. Ook iets wat hier regelmatig gezegd wordt trouwens.
Zo werd hier (terecht) gesteld dat ik het mij allemaal niet zo moet aantrekken omdat ik als project manager:
Dus uw opmerkingen en insinuaties dat ik niet deug als project manager zijn gewoon revanchistisch en provocerend van aard, en volledig uit de lucht gegrepen.
- Geen vat heb op de prijzen die mij aangeboden worden. In zoverre ik het niet verkloot heb door strategische informatie te delen, heb ik er zelf bij gezegd. Wat ik niet gedaan heb.
- Geen vat heb op wanneer offerters worden aangeleverd. In zoverre ik dit voldoende opgevolgd heb, gebeld heb, druk gezet heb. Wat ik gedaan heb.
- Enzovoort.
Ik neem dan ook mijn revanchistische en provocerende opmerkingen en insinuaties geheel terug.
).
.
Junior, net van de schoolbanken? -> Kaderlid!