Silence
Well-known member
- Out of office van 1 van de collega's "Hi! De kans is groot dat ik op dit moment een aperol Spritz aan het drinken ben. Ik ben terug op ...."
Professioneel, ffs.
- Andere collega die nog steeds geen klote doet. We kunnen elkaars resultaten zien, als mijn aantal 100% zou zijn deze 1e 6 maand zit hij op 35%
Nuja goed voor mij eigenlijk.
Ergste probleem, nooit bereikbaar tijdens kantooruren. Zelf stuurt hij wel om 19-20u 's avonds of bv zondagmiddag via Whatsapp.
Heb hem nu gestuurd dat als hij iets werkgerelateerde wil vragen het kan binnen kantooruren op mijn werkgsm. Ambetant natuurlijk.
Vandaag is het meeting, uiteraard kan hij weer niet aanwezig zijn of via teams meevolgen, er moet toch niemand over hem beginnen tegen mij.
Professioneel, ffs.
- Andere collega die nog steeds geen klote doet. We kunnen elkaars resultaten zien, als mijn aantal 100% zou zijn deze 1e 6 maand zit hij op 35%
Nuja goed voor mij eigenlijk.Ergste probleem, nooit bereikbaar tijdens kantooruren. Zelf stuurt hij wel om 19-20u 's avonds of bv zondagmiddag via Whatsapp.
Heb hem nu gestuurd dat als hij iets werkgerelateerde wil vragen het kan binnen kantooruren op mijn werkgsm. Ambetant natuurlijk.
Vandaag is het meeting, uiteraard kan hij weer niet aanwezig zijn of via teams meevolgen, er moet toch niemand over hem beginnen tegen mij.
Laatst bewerkt: