Renegadexxripxx
Well-known member
Daarom ga ik tijdens mijn verlof altijd doorheen mijn mails en sommige zaken.Ugh, uw eerste werkdag na een weekje vakantie. Dat is toch altijd opnieuw de hel hé? Je zou het ontzien om vakantie te nemen.
Als ik dat niet doe, dan steek ik er zoveel tijd in, dat het nut van dat verlof gewoon zodanig naar de haaien is dat ik nog meer van stress op ben dan als ik geen verlof had genomen.
Heeft voor mij het gemakkelijkst gewerkt. Al zijn er ook wel andere opties, zie verder.
Je kunt dat op verschillende manieren opvangen. In principe zou je als je zegt dat je 1 week op verlof gaat, stellen dat je 6 - 7 dagen op verlof gaat. Zodoende dat je 1 - 2 dagen hebt om terug bij te benen waarin ze u gerust laten. Dat werd soms zo intern naar de buitenwereld gecommuniceerd toen ik nog in de private sector werkte. Voor interne vragen was je dan ter beschikking. Dat leek toch ook te kunnen /werken.Typisch projectwerk: alles loopt door tijdens uw afwezigheid waardoor je precies geen verlof mag nemen. Daarom benijd ik mensen die in de zorgsector werken
Ik heb echter eerder een voorkeur voor bij mondjesmaat wat bij te houden. Dan ineens 1 - 2 dagen vol te moeten gaan.
Wat eigenlijk raar is rekening houdende met mijn studieattitude waar dat eigenlijk eerder omgekeerd was
.Is niet noodzakelijk standaard hoor. De ruwbouw daar is dat redelijk standaard. De elektricien, de HVAC'er, ... is dat niet noodzakelijk het geval.project managers, projectleiders, ... tenminste vaste bouwverloven waarbij alles stil ligt), etc.

Wat is het volgende? Projecten bespreken onder elkaars vakantiefoto's op Instagram?