Dacht ik ook, maar ze willen het laten doorgaan, dusja
Dan zou ik toch mijn kat sturen, gezondheid > werk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht ik ook, maar ze willen het laten doorgaan, dusja
Wat is dan 'niet lang genoeg'?Ik werk in een productieomgeving waarin ik support geef aan het operationele team en een hele resem andere taken heb. Nu tijdens mijn evaluatie gehoord dat de collega’s rond mij opslag kregen en ik nog even geduld moet hebben omdat ik ‘nog niet lang genoeg in mijn rol zit’. Dat ik dat team moet aansturen en behoeden van stommiteiten wordt dan wel niet opgemerkt. (Of toch niet door de juiste mensen althans)
Qua frustratie kan dit wel tellen natuurlijk.
Wat is dan 'niet lang genoeg'?
Ik denk dat het wel de gewoonte is dat je uw eerste jaar (dus nog vooraleer je een vol jaar bij de WG werkt) niet direct opslag moet verwachten 'samen met de rest' (tenzij al op voorhand afgesproken, dat je na 6 mnd proef al iets mag verwachten of zoiets).

Tenzij je prof voetballer bent zit je verkeerd.Stop toch eens met fluiten elke keer ene van Seraing zich een contact inbeeld en schreeuwt
Telkens 20-25 seconden weg voor die terug beginnen voetballen
Tenzij je prof voetballer bent zit je verkeerd.
OepsHet leutige is dat je onder die tiental anderen wellicht een paar onnozelaars hebt die "stop eens met reply to all te sturen" in hun mail hebben gezet.De sint is dit weekend geweest. Een feestje voor de kinderen van de collegas.
Uiteraard met klassieke zwarte piet.
De foto verschijnt op de community portal en uiteraard een mail van een collega die zich geroepen voelt om aan te kaarten dat dit feitelijk not done is.
Akkoord dat is uw mening en je mag die hebben maar stuur die mail dan toch niet naar 'alle' collegas..over de verschillende branches....
Daar moeten dan nog eens een tiental anderen op replyen (gesterkt door de eerste mail who knows) naar wederom alle werknemers over de verschillende branches.
Tot HR er zich mee kwam moeien en een mail stuurde naar 'alle' werknemers om het zeker te apprecieren maar dat het mailverkeer mag stoppen....
Vandaag terug uit verlof, duidelijk alles gebrieft en taken verdeeld aan de rest van het team die zeker moesten gebeuren vorige week. Planning zit al maanden overvol, enorm druk en zoals gezegd in mijn eerdere post is de waardering ver te zoeken.
Het enige wat ik vandaag hoor is: "Ja Mr. November, ik heb dat vorige week niet kunnen doen want ik heb het echt heel druk gehad". En ik weet dat dat niet zo is als ik naar hun planning kijk.
Echt waar... . Maar bon, morgen heb ik normaliter een laatste gesprek bij een andere werkgever, dus hopelijk snel weg hier.
Als er een haar in de boter zit wel ja. Je weet dat men uiteindelijk u niets meer kan 'maken'. Ze kunnen u in 't slechtste geval gewoon nog 6w ambeteren.Gaat leuk zijn om hun reactie te zien![]()

Het is zo dat het hoort, niet zoals die belachelijke roetveegpiet op ketnet.De sint is dit weekend geweest. Een feestje voor de kinderen van de collegas.
Uiteraard met klassieke zwarte piet.![]()
Not done? Bij mijn kinderen op school is hij zwart met rode lippen. De enige echte.De foto verschijnt op de community portal en uiteraard een mail van een collega die zich geroepen voelt om aan te kaarten dat dit feitelijk not done is.
Iedereen die niet akkoord is buiten smijten?Akkoord dat is uw mening en je mag die hebben maar stuur die mail dan toch niet naar 'alle' collegas..over de verschillende branches....
Daar moeten dan nog eens een tiental anderen op replyen (gesterkt door de eerste mail who knows) naar wederom alle werknemers over de verschillende branches.
Tot HR er zich mee kwam moeien en een mail stuurde naar 'alle' werknemers om het zeker te apprecieren maar dat het mailverkeer mag stoppen....