Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welcome to every sales-driven job anywhere everywhere en anytime?Laatste 4 jaar alle salestargets gehaald als organisatie, steeds boven plan verkocht en een voorbeeld geweest als Benelux-cluster naar de rest van Europe. Behalve de rechtstreekse "goed gedaan" van onze eigen salesmanager nooit iets gehoord.
Nu gaan we 1 kwartaal missen en mag ik binnen 2 weken naar Amsterdam om op mijn knieën te gaan zitten voor de Europese directie om uit te leggen waarom we het gemist hebben, hoe we het denken aan te pakken & zorgen dat het nooit meer gebeurt. Dit terwijl we al 4 maand zitten te roepen dat dit eraan komt omdat we onszelf hopeloos uit de markt aan het prijzen zijn.
Kutmentaliteit, bah.

Meh, het is wat extreem. Zit al 10 jaar binnen hetzelfde bedrijf en het is nog nooit zo erg geweest. Vroeger had je in de goede momenten nog de appreciatie die eens werd meegegeven als je een recordjaar neerzette, terwijl het nu allemaal vanzelfsprekend is geworden. Vind het gewoon wat jammer dat de successen niet meer gevierd worden terwijl één kwartaal missen plots reden is om Europees op het matje geroepen te worden door een Chinees die ik van haar noch pluimen ken.Welcome to every sales-driven job anywhere everywhere en anytime?![]()
Persoonlijk zou ik zeggen : geef het een kans. Merk je na 2-3 maand dat je er ongelukkig van word (want het kan ook wél meevallen!) dan kan je gaan praten en kan je in alle eer en geweten zeggen dat je het een kans gegeven hebt.![]()
Inderdaad, opletten dat je niet al bij voorbaat er van uitgaat dat het gaat tegenvallen, daarmee zorg je er eigenlijk zelf al voor dat het hoe dan ook niet KAN lukken.
Dat kunnen we enkel hopenvoor het zelfde geld loopt daar de trezemie van je leven en begin je een affaire op het werk!

Been there, done that, got the divorce papersIk ga het zeker een kans geven hoor, en langs de ene kant wil ik ook wel de kans nemen om mij wat te profileren als een voortrekker. Het is gewoon dat het moment vrij hard tegensteekt. Omdat ik, zoals ik zei, momenteel efkes een mindere periode heb. En om dan plots ook het nieuws te krijgen dat je moet vertrekken op een plek waar je graag zit steekt even tegen.
Daar heb je absoluut gelijk in. Ik heb nog een week of twee om die mindset terug wat in orde te brengen. Het zal sowieso afwachten worden van wat het allemaal gaat brengen.
Dat kunnen we enkel hopen![]()

"

"Wel, 't is toch simpel. Je krijgt de vraag 'van hogerhand', dus indien de persoon die verantwoordelijk is voor de marketing dit weigert uit te voeren dan geef je dit gewoon ook zo door naar 'hogerhand'.Geit van marketing die liever lui dan moe is.
Er moesten twee soorten brieven naar onze klanten worden uitgestuurd. Adressen stonden in twee verschillende bestanden. Er wordt aan haar gevraagd of ze dat kan doen. Antwoord:
"Ik kan hier geen tijd voor vrijmaken."
"Jamaar, dat is toch uw job."
"Geen tijd."
Euh ok, bedankt dan... Iemand anders heeft het dan in orde gebracht. Documenten worden een paar dage nlater geprint (twee uur mee bezig geweest), maar dan sturen ze van hogerhand nog een paar aanpassingen door, dus alles kan weer in de vuilbak en het spel begint terug van voor af aan. Ik vraag het haar nog eens, denkende dat ze nu er wel tijd voor heeft
"Ik héb de vorige keer al gezegd dat dit niet in mijn planning past. De komende twee weken zitten vol, dus vergeet het maar."
Omhooggevallen trut. De helft van de vragen die ik krijg passen ook niet in mijn planning, maar moet ik evengoed wél doen. Alleen kom ik daar niet mee weg.
Beste mr. Hogerhand
Marketing Madam X heeft genen tijd/goesting om aan uw vraag te voldoen. De marketing kunt ge bij gevolg dus ook op uwen buik schrijven.
Voor extra informatie, gelieve u te wenden tot Marketing Madam X.
Mvg @shellshock
Ik zou m'n bon geven en iets anders zoeken.Gisteren te horen gekregen dat ik vanaf volgende maand op een andere locatie moet gaan werken. Ik en mijn collega's hebben hier alles goed onder controle maar nu word ik hier weggehaald omdat ze op een andere locatie gaan reorganiseren omdat niet iedereen zijn steentje bijdraagt daar. Ik vind het echt ferm klote, ik ben hier oprecht gelukkig en kan mijn directe collega's gerust vrienden noemen en nu moet ik hier vertrekken omdat anderen het elders begaaien.
Ik ben sinds ik hier begonnen ben nog geen seconde met tegenzin komen werken maar sinds ik dat gisteren vernomen heb voel ik nu al gewoon dat ik minder graag kom werken.
Aan 35 ct/km?Vandaag weer bijna 300km gereden voor een meeting. Ik mis Teams al.
Het rijden is tijdens de werkuren, dus eigenlijk mag ik niet klagen.
Als consultant heb je daar niets aan te zeggen (mostly).Ik zou m'n bon geven en iets anders zoeken.
Edit: iets anders zoeken - zeggen dat je iets anders hebt - indien geen toegevingen voortgaan.
37ct intussen denk ikAan 35 ct/km?
Blijkbaar gebeurt dat toch vaker. Ligt dat dan azn het feit dat de opzegtermijnen te lang zijn, waardoor de kandidaat nog tijd heeft om iets anders te zoeken?Nieuwe kracht die (na maanden zoeken) in november ging starten gaat dan toch niet beginnen![]()
Wel, die'n opzegtermijn hangt van de anciënniteit af natuurlijk. Dus in principe kan het oplopen tot 11w zeker.Blijkbaar gebeurt dat toch vaker. Ligt dat dan azn het feit dat de opzegtermijnen te lang zijn, waardoor de kandidaat nog tijd heeft om iets anders te zoeken?
In dit geval ging het om interne mobiliteit maar de persoon blijft uiteindelijk om allerlei redenen toch waar hij zit.Blijkbaar gebeurt dat toch vaker. Ligt dat dan azn het feit dat de opzegtermijnen te lang zijn, waardoor de kandidaat nog tijd heeft om iets anders te zoeken?