Je glimlach van vandaag

natuurlijk was dat toen de max, dat snap ik echt wel. Maar zoals ik zei: dit was de eerste x dat ik die film zag, dan kijk je er niet met die 'emotionele' blik naar zoals je die gezien zou hebben in 1990 he.

Allez, kweet waar Elon Musk zijn inspiratie voor de cybertruck van komt hoor:
f0db9581ca4a6ea7b3d1b2be649668c2--total-recall-movie-cars.jpg
427966ffd268a63faada35ece2bebdf4.jpg

images

kvond het gewoon grappig (en slecht geacteerd), maar blijkbaar trap ik daardoor op wat tenen. :p
Goh ja, smaken en kleuren enz. natuurlijk he... Maar ik was 3 jaar in 1990 dus nostalgie of dergelijke is voor mij ook geen reden waarom ik die zo goed vind.

Arnie is nu ook niet de beste acteur die er rondloopt. Dat is zeker waar maar hij past wel goed in die rol. Daarnaast staat die film er vandaag ook gewoon nog altijd als scifi- en actiefilm met een goeie scheut humor. Met het geweld erin, de goeie actiescènes en ook het verhaal dat gewoon goed is (dank u Philip K. Dick). Die speciale effecten mogen dan inderdaad wat gedateerd zijn maar heel wat van die scènes zijn iconisch gebleken ondanks (of ook dankzij?) dat ze er nu wat gedateerd kunnen uitzien. Allemaal ook dankzij een Paul Verhoeven als regisseur in zijn hoogdagen.

Een Nederlander voor mij in de Delhaize met een gigantische kar waar men aan vroeg of hij een superplus kaart had en of hij er geen wou. "Ik ben niet van hier dus dat hoeft niet."

Ik als behulpzame ziel zei dat ik de mijne wel even zou scannen. (Ik wou gewoon zijn punten :devilish: )

Blijkt dat hij op zijn kar van 297 euro toch 9 euro korting had door mijn kaart te scannen. Nederlander blij, ik ben blij met mijn 143 extra punten + mijn volgende maand nutri-boost korting is weer verzekerd! (Je moet om nutri boost korting te krijgen de voorgaande maand minstens aan 100 euro aankopen zitten, en ik zit daar bijna nooit aan gezien ik de meeste aankopen in de AH doe naast mijn werk, toevallig vorige maand dus wel)

926e5009-c10a-48fe-b90e-fa0760f82fcd.png

natuurlijk was dat toen de max, dat snap ik echt wel. Maar zoals ik zei: dit was de eerste x dat ik die film zag, dan kijk je er niet met die 'emotionele' blik naar zoals je die gezien zou hebben in 1990 he.

Allez, kweet waar Elon Musk zijn inspiratie voor de cybertruck van komt hoor:
f0db9581ca4a6ea7b3d1b2be649668c2--total-recall-movie-cars.jpg
427966ffd268a63faada35ece2bebdf4.jpg

images

kvond het gewoon grappig (en slecht geacteerd), maar blijkbaar trap ik daardoor op wat tenen. :p
Als je maar zwijgt over commando!

Veel films van zijn die tijd zijn cheesy als je die terug bekijkt.

Buiten een robocop (remake trekt op niet veel). Natuurlijk nog met stop motion en zo, maar die film is heerlijk badass en brutaal.

youtube dit maar: "RoboCop (1987) - Clarence Kills Murphy Scene"

"give the man a hand":bow:

Laatst bewerkt:
Als je maar zwijgt over commando!

Veel films van zijn die tijd zijn cheesy als je die terug bekijkt.

Buiten een robocop (remake trekt op niet veel). Natuurlijk nog met stop motion en zo, maar die film is heerlijk badass en brutaal.

Open up da door there's a bomb in there!

Total Recall met Arnie aan het bekijken. Is de eerste keer dat ik die zie. Damn, das slecht geacteerd en zelfs het futuristische ziet er nu gedateerd uit. :p die wagens :rofl:
Da's no joke mijn favoriete film ever.Of toch zeker favoriete 90's film. Gevolgd door Demolition man.

Get to the choppaaaaaaaaaaaaa
"Who is your daddy and what does he do?" gevolgd door 2 min later "IT'S NOT A TOOOMAAAAAAAAA!"

Laatst bewerkt:
Als je een super cheesy film wilt zien. Een van Schwarzenegger zijn minder bekende films.
The Running man.

Alles op steroïden, onnozele humor, overladen met kaas.

Slaaptraining op ons 10 maand oud kind werpt zijn vruchten af 🥰.

Slaap al 4 nachten door, slaapt langer overdag en valt zelfstandig in slaap na welgeteld 3 seconden.

2 uitgeruste ouders 🥳

Slaaptraining op ons 10 maand oud kind werpt zijn vruchten af 🥰.

Slaap al 4 nachten door, slaapt langer overdag en valt zelfstandig in slaap na welgeteld 3 seconden.

2 uitgeruste ouders 🥳
Link naar meer uitleg?
Hier is het om 19u, 23u, 3u en 7u flesjes geven en daartussen slapen...
En overdag ook nog 2 dutjes

Terug
Bovenaan