Goh ja, smaken en kleuren enz. natuurlijk he... Maar ik was 3 jaar in 1990 dus nostalgie of dergelijke is voor mij ook geen reden waarom ik die zo goed vind.natuurlijk was dat toen de max, dat snap ik echt wel. Maar zoals ik zei: dit was de eerste x dat ik die film zag, dan kijk je er niet met die 'emotionele' blik naar zoals je die gezien zou hebben in 1990 he.
Allez, kweet waar Elon Musk zijn inspiratie voor de cybertruck van komt hoor:
![]()
![]()
![]()
kvond het gewoon grappig (en slecht geacteerd), maar blijkbaar trap ik daardoor op wat tenen.![]()
Arnie is nu ook niet de beste acteur die er rondloopt. Dat is zeker waar maar hij past wel goed in die rol. Daarnaast staat die film er vandaag ook gewoon nog altijd als scifi- en actiefilm met een goeie scheut humor. Met het geweld erin, de goeie actiescènes en ook het verhaal dat gewoon goed is (dank u Philip K. Dick). Die speciale effecten mogen dan inderdaad wat gedateerd zijn maar heel wat van die scènes zijn iconisch gebleken ondanks (of ook dankzij?) dat ze er nu wat gedateerd kunnen uitzien. Allemaal ook dankzij een Paul Verhoeven als regisseur in zijn hoogdagen.
)

ik ben benieuwd!
.