Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kennis die me op LinkedIn toevoegt. Heeft "(She/They)" achter haar naam staan. Geen probleem met die trend om je voornaamwoorden te tonen, da's iets onnozels dat binnen een jaar toch weer overgewaaid is. Maar wat moet je nu aanvangen met she/they? Het zijn allebei persoonlijke voornaamwoorden. Meestal is het she/her of they/them. Ik mag dus gewoon afwisselen tussen vrouwelijk en onzijdig of wat?![]()

Ik zie die aflevering nu toevallig; en ik dacht, dit verhaal klinkt bekend...Andere glimlach: de aflevering van the greatest dancer gezien met mijn ex in en ik ben totaal niet te zien.
Zeer content vermits ik daar met tranen in mijn ogen zat me ne gigantische spot op mij en ne micro onder mijn neus.
Ik kijk nooit naar netflix, ze heeft flyers uitgedeeld in het stadion van gent als west - vlaamseis dat het nieuwe Netflix & Chill?
en is voor Club.Is het niet “die” en “diens”?Als non-binair hoor je misschien liever 'hun',
Zoals "die meisje"?Is het niet “die” en “diens”?
Zo heeft een non-binair persoon mij toch verteld dat het most zijn.
Hoe is dat dan nonbinair?Zoals "die meisje"?

Is het niet “die” en “diens”?
Zo heeft een non-binair persoon mij toch verteld dat het most zijn.
Komt op hetzelfde neer in dat laatste voorbeeld. Diens idee.(volgens watwat)
- Gebruik 'die' in plaats van 'hij/zij'.
- Bv. Sanne zegt dat die erbij zal zijn.
- Gebruik 'hen' in plaats van 'hem/haar'.
- Bv. Geef jij hen de boodschap door?
- Gebruik 'hun' in plaats van 'zijn/haar'.
- Bv. Het was hun idee.
Diens heb ik in België eigenlijk nog nooit gehoord of gelezen.
Toch een beetje crypto-homo-erotisch, niet?
Dat waren nog eens commercials.
De energie spat ervan af.
Wat missen we dit. Niet?

Een vaste plek geven aan zo'n zaken kan ook helpen.Chipolo aangekomen zodat ik mijn sleutels niet meer 1.5 uur moet zoeken.
Heb al zo een kaart in mijne portefeuille en dat werkt keigoed.