Je glimlach van vandaag

Het zou mij niet verwonderen dat dat makkelijk een minuut kan schelen in tijd tegen dat dat ding begint te piepen bij brand. En laat het bij brand nu net gaan om die paar minuten die je maar hebt. Ik zou ze toch tegen het plafond hangen.
Nu, het is nog altijd beter dan helemaal geen rookmelders.
Idd en voor luie mensen zoals @kay-gell hebben ze er dus ook met tape om tegen het plafond te plakken. 😇

Ik leg die precies altijd op de hoogste kast omdak lui ben.
Het zou mij niet verwonderen dat dat makkelijk een minuut kan schelen in tijd tegen dat dat ding begint te piepen bij brand. En laat het bij brand nu net gaan om die paar minuten die je maar hebt. Ik zou ze toch tegen het plafond hangen.
Daarom dat die om aan de muur te hangen soms ook andere modellen zijn.

Trekhaak laten steken bij het onderhoud van mijn wagen, bij een merkgarage.
De factuur van het plaatsen van de trekhaak is goedkoper dan de offerte, ik zie dat ze de "regeleenheid" van 100 euro niet hebben aangerekend.

mogelijks wordt dit nog een ergernis als blijkt dat er iets niet werkt

Eigenlijk nooit zo bij stilgestaan. Enfin die kast is maar een goei 15 cm van het plafond, maar het kan.

Die van mij ligt in de keuken op een hoge legplank. Als er maar een beetje rook is (helemaal aan de andere kant van de keuken) gaat dat spel af.

Ik zou daar m'n hand voor in het vuur durven steken dat dat even goed werkt. Op dat gebied ga ik niet snel met vuur spelen.

Trekhaak laten steken bij het onderhoud van mijn wagen, bij een merkgarage.
De factuur van het plaatsen van de trekhaak is goedkoper dan de offerte, ik zie dat ze de "regeleenheid" van 100 euro niet hebben aangerekend.

mogelijks wordt dit nog een ergernis als blijkt dat er iets niet werkt
Of je kan doen zoals m'n vrouw en altijd netjes aangeven wanneer men iets vergeet te factureren.

Oei oei oei, zonder eten een hele dag in een bos in ons land ... die gaan snel 'uitgehongerd' hun pollekes in de lucht steken! :biglaugh:

Oei oei oei, zonder eten een hele dag in een bos in ons land ... die gaan snel 'uitgehongerd' hun pollekes in de lucht steken! :biglaugh:

Tijd voor die mannen van klopjacht om eens effectief de handen uit de mouwen te steken...

Just kidding eh :ROFLMAO:

Zou ik in heel veel gevallen doen (scouts, de voetbalclub, de bakker, lokale mensen waar ik mee samenwerk), maar de autostealer staat toch helemaal onderaan die lijst.
Ik doe dat nooit.

Onlangs een aannemer die een factuur persoonlijk kwam binnenbrengen. Ik zag meteen dat er iets vergeten was.
Zegt m'n vrouw: 'zou het kunnen dat uitvoering X er nog niet op staat?'

Mijn ogen zijn kogels dan.

met een melodietje in uw hoofd zitten, maar niet weten van welk liedje het is.
'dibidibi dib dib dib aha' googlen en het juiste lied vinden.
Op sommige vlakken zijn het toch prachtige tijden.

Verder ook nog lasagna van den aldi, maar het was wat weinig, dus kheb er wat zoute chips bij gedaan. Mijn arts zal er niet blij mee zijn, maar kpak toch pillekes voor de cholestrol, dus YOLO, theeft gesmaakt. :p

Terug
Bovenaan