Je glimlach van vandaag

Wtf is me dat allemaal? Curryworsten gevuld met kerstomaten, nacho's, kaas, etc. De heiden die dat heeft uitgevonden mogen ze zelf in ne curryworst draaien.

Laatst bewerkt:
Wtf is me dat allemaal? Curryworsten gevuld met kerstomaten, nacho's, kaas, etc. Diegene die dat heeft uitgevonden mogen ze zelf in ne curryworst draaien.
Ik zie nergens curryworsten liggen, maar die frikandellen zien er idd verre van appetijtelijk uit.

Nieuwe collega virtueel ontmoet vandaag. Nen Amerikaander.

Komt in het Brusselse werken na de pandemie...

But rented a place not far from the office... in Luxemburg :lol:
Die mannen hebben geen gevoel voor afstand :D

Ik hoopte echt eerst die ie in de buurt van Brussel-Luxemburg bedoelde.. maar nee hoor, Luxemburg stad

Was in diegem vandaag om zijn laptop op te halen en moest daarnet zijn trein hebben richting Arlon :lol: Geweldig.

ik vind zo iets eerder om bij te janken.
True, vind het gewoon funny omdat het weeral USA is, lijkt een thema te zijn dat je daar amok maakt in een winkel en ze dan op je vliegen en er wel of 1 andere is die dan filmt 😂
Doet me denken aan dat filmpje ( ook USA ) waar een vrouw een beker drank gooit over een fastfoodmedewerker en die medewerker was een grote struise vrouw en die komt van achter de kassa en mept die klant over tafel gelijk een veertje.

Gade hier toch niet snel allemaal zien :unsure:

Bij Game Mania toch ook regelmatig iets naar mijn kop gekregen hoor. Ooit eens een grote glazen pot vlak naast mijn collega zijn kop zien zoeven. Karens en marginalen die furieus worden omdat je hun oude rommel ofwel niet aanneemt, ofwel te weinig geld voor geeft. Blij dat ik niet meer in een branche werk waar ik klanten moet zien :p

Bij Game Mania toch ook regelmatig iets naar mijn kop gekregen hoor. Ooit eens een grote glazen pot vlak naast mijn collega zijn kop zien zoeven. Karens en marginalen die furieus worden omdat je hun oude rommel ofwel niet aanneemt, ofwel te weinig geld voor geeft. Blij dat ik niet meer in een branche werk waar ik klanten moet zien :p
Game Mania is dan ook de Belgische variant qua volk van Walmart of een Amerikaanse McDonald's :unsure:

Game Mania is dan ook de Belgische variant qua volk van Walmart of een Amerikaanse McDonald's :unsure:
Yeah, daarmee dat ik niet verrast ben dat er zoveel anti-vaxxers en hoax roepers zijn. De verzonnen zever die ik 6 jaar aan een stuk moeten aanhoren heb van volwassen mensen. Die verhalen verspreiden ook like wildfire, echt gek.

Net ne hele zak Brets chips met gestoofde kip smaak achter mn kiezen geslagen. theeft gesmaakt.
Morgenvroeg kom ik waarschijnlijk wel klagen dat ze vannacht op mijn maag lagen.

Die blok met heel dat lift debacle, die dus niet overeenkomen.
Gisteren zijn de flikken moeten gaan want de 78-jarige buurman had zijn 75-jarige buurvrouw/weduwe bedreigt.

"Ik ga u van den trap duwen, Spaanse hoer" is één van de quotes die mij is bijgebleven. :unsure:

Hoort bij de kakverhalen:

De opluchting telkens als je van't wc komt :love:. Ook al eet/leef ik tamelijk ongezond, tot voor kort had ik dagelijks elke ochtend mijn kakske na de koffie en sigaret.

Nu sinds kort heb ik veel onregelmatigere uren waardoor mijn kak schema wat in de war is en ik nu soms eens een dagje durf over te slaan.

Maar godnondeju, wat een drollen! Ik kan daar soms echt verbaasd en enthousiast tegelijk van worden, de gedachte dat mijn lichaam dat heeft verwerkt en er zo'n reuze wordt uit dumpt.

Zo, dat moest er even uit. Op een of andere rare manier heb ik mijn stoelgang altijd interessant gevonden :unsure:

Terug
Bovenaan