Oldskooler
Well-known member
Tijd voor
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

I am so inWe hebben al een activiteit voor de eerste BG forum meet
![]()
Vergeet de high tea: er bestaat nu high frikandel
Een aantal weken geleden schreven we al over de high friet in plaats van de traditionele high tea. maar voor wie niet zo van friet houdt en meer fan is van de bijbehorende snacks iswww.nieuwsfeitje.nl

Ik zie nergens curryworsten liggen, maar die frikandellen zien er idd verre van appetijtelijk uit.Wtf is me dat allemaal? Curryworsten gevuld met kerstomaten, nacho's, kaas, etc. Diegene die dat heeft uitgevonden mogen ze zelf in ne curryworst draaien.
Ga eens in de juiste thread keffen zègIk zie nergens curryworsten liggen, maar die frikandellen zien er idd verre van appetijtelijk uit.
Oh boy, Is he in for a treat.Nieuwe collega virtueel ontmoet vandaag. Nen Amerikaander.
Komt in het Brusselse werken na de pandemie...
But rented a place not far from the office... in Luxemburg
Die mannen hebben geen gevoel voor afstand![]()
True, vind het gewoon funny omdat het weeral USA is, lijkt een thema te zijn dat je daar amok maakt in een winkel en ze dan op je vliegen en er wel of 1 andere is die dan filmtik vind zo iets eerder om bij te janken.

Game Mania is dan ook de Belgische variant qua volk van Walmart of een Amerikaanse McDonald'sBij Game Mania toch ook regelmatig iets naar mijn kop gekregen hoor. Ooit eens een grote glazen pot vlak naast mijn collega zijn kop zien zoeven. Karens en marginalen die furieus worden omdat je hun oude rommel ofwel niet aanneemt, ofwel te weinig geld voor geeft. Blij dat ik niet meer in een branche werk waar ik klanten moet zien![]()

Yeah, daarmee dat ik niet verrast ben dat er zoveel anti-vaxxers en hoax roepers zijn. De verzonnen zever die ik 6 jaar aan een stuk moeten aanhoren heb van volwassen mensen. Die verhalen verspreiden ook like wildfire, echt gek.Game Mania is dan ook de Belgische variant qua volk van Walmart of een Amerikaanse McDonald's![]()
En zijn ze al "geëvacueerd"?Net ne hele zak Brets chips met gestoofde kip smaak achter mn kiezen geslagen. theeft gesmaakt.
Morgenvroeg kom ik waarschijnlijk wel klagen dat ze vannacht op mijn maag lagen.

. Ook al eet/leef ik tamelijk ongezond, tot voor kort had ik dagelijks elke ochtend mijn kakske na de koffie en sigaret.