Je glimlach van vandaag

Ik loop al lang enorm gefrustreerd dat ik op veel dingen verschrikkelijk lang moet wachten.

- MijnVerbouwLening (aangevraagd op 9/01)
- Goedkeuring aanmelding zonnepanelen (aangemeld 3/11/2022)
- Nieuwe job (aangesteld op 1/06/2022) ==> (kan starten 1/11/2023)
- Lease fiets (besteld 6/3/2022)
- ... (nog zeker 5 dingen waar ik nu niet onmiddelijk kan opkomen)

Eindelijk komt er wat schot in de zaak.
Eind vorige week mail gekregen van MijnVerbouwLening dat ze aan mijn dossier zijn begonnen, na enkele dingen te vergelijken mag ik begin volgende week hun definitief antwoord verwachten.
Vandaag om mijn leasefiets geweest
Vandaag bevestiging gekregen dat mn zonnepanelen goedgekeurd zijn

Daarstraks op een parking nen dikke BMW gespot die tegen (letterlijk tegen) de auto er naast stond. Heel de linker voorkant van de wagen ernaast geschonden. Zelfs niet de moeite gedaan van zich te herparkeren, gewoon wielkast aan wielkast blijven staan...

Ik heb direct foto´s gepakt... een uur later kwamen we terug: BMW weg, geen briefje of niks aan de andere wagen. Wij een briefje onder die zijn ruit gestoken "Beste, wij hebben foto´s van de wagen die tegen die van u gereden is. U kan ons bereiken op...". Half uur later telefoon van die mens. Foto´s doorgemailed, die mens was super content, enfin gezien de situatie.

Diej met zijnen BMW gaat een dikke sigaar smoren. En terecht, is gewoon vluchtmisdrijf... da kan niet dat die die aanrijding niet gevoeld heeft.

Laatst bewerkt:
Net zo een sextortion scam mail gehad.
Prachtig toch hoe creatief de mens is :unsure:

Wilty blijft geweldig. Topper blijft Rhod Gilbert die zijn nissan micra gebruikt heeft om tapas mee te kopen, of lee mack die zijn uitnodiging voor het huwelijk van harry & megan heeft geweigerd omdat ie naar de opnames van would I lie to you moest komen :lol:

Leuke maand; Loon + CAO bonus + belastingen teruggetrokken + energiepakket voor de laatste 3 maanden + Engie die aangeeft dat ik mijn voorschot kan verlagen naar €80 :love:

toch nog eens buiten gekomen, sinds 2 dagen, ook wat glas in de container gaan gooien.
zonnig, dan weer regen, dan weer zonnig. en veel wind.
heerlijk weer want oververhitten zit er niet en en onderkoelen ook niet.

4-C3005-F8-7-BBE-4-CFD-83-F4-091-DBF1-A9-A34.jpg

Ma Sonja toch. :unsure:

pas op, ik zou dat ook nog posten, als flauwe dad-humor. in de zin van "t is al efkes geleden dat er nog eens blauwe lucht zichtbaar was".

Daarstraks op een parking nen dikke BMW gespot die tegen (letterlijk tegen) de auto er naast stond. Heel de linker voorkant van de wagen ernaast geschonden. Zelfs niet de moeite gedaan van zich te herparkeren, gewoon wielkast aan wielkast blijven staan...

Ik heb direct foto´s gepakt... een uur later kwamen we terug: BMW weg, geen briefje of niks aan de andere wagen. Wij een briefje onder die zijn ruit gestoken "Beste, wij hebben foto´s van de wagen die tegen die van u gereden is. U kan ons bereiken op...". Half uur later telefoon van die mens. Foto´s doorgemailed, die mens was super content, enfin gezien de situatie.

Diej met zijnen BMW gaat een dikke sigaar smoren. En terecht, is gewoon vluchtmisdrijf... da kan niet dat die die aanrijding niet gevoeld heeft.

Hoe kunt ge nu geen anonieme foto posten van die fataliteit....

Hoe kunt ge nu geen anonieme foto posten van die fataliteit....
Omdat de foto helemaal niet zo spectaculair is? :unsure:

Schade rondom de wielkast was aanzienlijk maar hier moeilijk/niet te zien omdat ze tegen elkaar staan. Gewoon véél te kort ingedraaid.
Niet dat ik er van verschiet, wat ge daar allemaal ziet... we hadden net daarvoor ook nog moeten staan wachten om iemand te laten inparkeren die 5 pogingen nodig had om in haar vak te geraken :sarcastic:. De vakken zijn daar nochtans echt niet zó small en ze reed met nen auto waar ik van zou verschieten moest die geen achteruitrij camera gehad hebben.

Donald jail Trump, de schandvlek van het Amerikaanse Presidentschap die de geschiedenisboeken ingaat als de eerste president die officieel in staat van beschuldiging voor een misdrijf wordt gesteld terwijl hij nog niet eens het woord "Indicted" kan spellen.

Terug
Bovenaan