Je glimlach van vandaag

Wat een topper, ons Rita!

Neem er maar een voorbeeld aan.

“Tweede van rechts” onder de foto.. #noshit 😂

De vluchtelingen zelf, die prijzen zich gelukkig met hun wilde weldoenster.

Bedoelen ze niet “milde”?
Geschreven door een Sus en Wis fan wss.

550x705.jpg

Ha de lente, kinderen horen spelen, bloesems zien verschijnen, en mezelf de continu de vraag stellen waarom ik full time werk.
Fantastisch seizoen dit. :love:

Wat een topper, ons Rita!

Neem er maar een voorbeeld aan.

Ik snap uw cynisme en het bijhorende gegniffel van alle quoters niet echt goed tbf.

Maar kom, ik zal oud aan het worden zijn zeker?

Ik snap uw cynisme en het bijhorende gegniffel van alle quoters niet echt goed tbf.

Maar kom, ik zal oud aan het worden zijn zeker?
Averechtse.

Hoe ouder, hoe cynischer!

Hel, zelfs ik zit wsl nog niet eens op mijn toppunt.
Lavakolken aan cynisme, de eindbestemming. Brandwonden bij benadering.

Laatst bewerkt:
D
Ha de lente, kinderen horen spelen, bloesems zien verschijnen, en mezelf de continu de vraag stellen waarom ik full time werk.
Fantastisch seizoen dit. :love:
Da zou nog iets zijn. Fulltime in winter, 4/5de in zomer en lente.

Of ipv 4/5 werken : halfjaar fulltime (winter), halfjaar 3/5 (zomer) :)

Mailtje gekregen van Twitter dat mijn 2FA uit werd gezet, zonder op de link te duwen naar Twitter gesurft, en dan naar de instellingen gegaan.

Er stond iets bij van die Twitter blue, waarvoor ge dus moet betalen om 2FA te kunnen hebben, ik zal hun een mailtje moeten terugsturen, dat ze hunne mail verticaal mogen klassseren up their ass...

Alles moet betalend worden zeker tegenwoordig? :ROFLMAO:

Dit is mijn eerste post sinds ik zaterdag vader geworden ben. Ons dochtertje is kerngezond ter wereld gekomen. We zijn ongelofelijk dankbaar dat alles zo vlot verloopt. Tijd vinden om te slapen is de grootste uitdaging, maar op één of andere manier lijken we met beperkte slaap ook goed te functioneren.
Ze is echt megaschattig en mooi dat zeggen we op compleet objectieve basis. :unsure:
...En nu komt nummer twee er al aan! Net NIPT resultaten binnengekregen en alles goed :clap:

Terug
Bovenaan