De inflatie van de komende jaren zal natuurlijk ook een rol spelen.was my pension es aant checken, de pensioenen hebben precies ook een schone index gekregen.
Denk niet dat ik die 4 jaar extra nog ga uitdoen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De inflatie van de komende jaren zal natuurlijk ook een rol spelen.was my pension es aant checken, de pensioenen hebben precies ook een schone index gekregen.
Denk niet dat ik die 4 jaar extra nog ga uitdoen![]()
De inflatie van de komende jaren zal natuurlijk ook een rol spelen.

Ja, ik heb dat recent ook eens bekeken en heb ook niet meteen het idee dat ik die extra jaar ga moeten uitdoen om rond te komen.Da's een feit... maar der is tov de stand van vorig jaar een kleine 300 euro netto per maand bijgekomen. Vind ik netjes![]()

Ik zou dat binnen 25 jaar nog eens bekijken. Voor hetzelfde geld is er tegen dan een lege portefeuille bij de sociale zekerheid.Ja, ik heb dat recent ook eens bekeken en heb ook niet meteen het idee dat ik die extra jaar ga moeten uitdoen om rond te komen.
“Tweede van rechts” onder de foto.. #noshitWat een topper, ons Rita!
Neem er maar een voorbeeld aan.
![]()
Honderden vluchtelingen nam Rita (65) al in huis: “Ze zijn heel dankbaar... maar soms wordt het wat te veel”
16 vluchtelingen geeft Rita Vandenberghe (65) uit Oudenburg momenteel onderdak in haar huis. Vol warmte en genegenheid, zoals ze dat al jaren doet. En toch. “Alsjeblieft, doe hetzelfde als ik. Eén iemand opvangen, zou al een verschil maken”, zegt Rita. De vluchtelingen zelf, die prijzen zich...www.hln.be

“Tweede van rechts” onder de foto.. #noshit![]()
Geschreven door een Sus en Wis fan wss.De vluchtelingen zelf, die prijzen zich gelukkig met hun wilde weldoenster.
Bedoelen ze niet “milde”?

Wat een topper, ons Rita!
Neem er maar een voorbeeld aan.
![]()
Honderden vluchtelingen nam Rita (65) al in huis: “Ze zijn heel dankbaar... maar soms wordt het wat te veel”
16 vluchtelingen geeft Rita Vandenberghe (65) uit Oudenburg momenteel onderdak in haar huis. Vol warmte en genegenheid, zoals ze dat al jaren doet. En toch. “Alsjeblieft, doe hetzelfde als ik. Eén iemand opvangen, zou al een verschil maken”, zegt Rita. De vluchtelingen zelf, die prijzen zich...www.hln.be
Ha de lente, kinderen horen spelen, bloesems zien verschijnen, en mezelf de continu de vraag stellen waarom ik full time werk.
Fantastisch seizoen dit.![]()
Ge moet maar doen waar ge u gemakkelijk in voelt heEn rokjesweer komt er ook aan.
Averechtse.Ik snap uw cynisme en het bijhorende gegniffel van alle quoters niet echt goed tbf.
Maar kom, ik zal oud aan het worden zijn zeker?
Die grijze met de spitse snoet is dan toch niet Rita.“Tweede van rechts” onder de foto.. #noshit![]()
Da zou nog iets zijn. Fulltime in winter, 4/5de in zomer en lente.Ha de lente, kinderen horen spelen, bloesems zien verschijnen, en mezelf de continu de vraag stellen waarom ik full time werk.
Fantastisch seizoen dit.![]()

...En nu komt nummer twee er al aan! Net NIPT resultaten binnengekregen en alles goedDit is mijn eerste post sinds ik zaterdag vader geworden ben. Ons dochtertje is kerngezond ter wereld gekomen. We zijn ongelofelijk dankbaar dat alles zo vlot verloopt. Tijd vinden om te slapen is de grootste uitdaging, maar op één of andere manier lijken we met beperkte slaap ook goed te functioneren.
Ze is echt megaschattig en mooi dat zeggen we op compleet objectieve basis.![]()