Silence
Well-known member
Toch ingeschreven hé?Die van mij werkt in ne gym maar is ziek.
Er is niemand die kon openhouden vandaag in haar plaats, maar heb al een paar keer PT daar gegeven. Nu vroeg haar baas mij of ik niet van 7-13u kon openhouden, lees: aanwezig zijn en af en toe wat helpen.
Laptop van het werk open en op afstand werken + de gym openhouden = dubbel loon![]()

Kiem et Kenjé, Kenyé qui se trouvait a Baltimeur en Uu Esse Ah.

). Ik ben daar vorig jaar geopereerd geweest. 's morgensvroeg binnen, 's middags stond ik al in de apotheek om gerief te halen. 1200euro waarvan zelf amper 40euro te betalen als patiënt (en voor die 40euro wou de hospitalisatieverzekering dan nog niet tussenkomen, als je die 40euro dan met de maandelijkse premie vergelijkt, maar kom dat is een ander verhaal). Dat zijn dan 3600 euro ipv 1200 euro. Een ziekenhuis hoeft geen verlies te draaien, maar op de duur ga je ook gewoon extra geld binnendraaien op kosten van de maatschappij die nog altijd (gelukkig leven we in België) het merendeel van die kosten betaalt. En dan moet je maar hopen dat zo'n praktijken niet op kosten van de patiënt zelf komt die daardoor mindere zorg kreeg dan hij nodig had.
(en da's niet enkel om on topic te blijven)