Muscleduck
Well-known member
Als mijn wekker af gaat en we zijn alletwee in de buurt dansen mijn vrouw en ik alle keren op dat muziekje met de kleine
Ik ben eeeeeeecchhhttttt niet de enigste die zich hier in herkent!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als mijn wekker af gaat en we zijn alletwee in de buurt dansen mijn vrouw en ik alle keren op dat muziekje met de kleine
Ik ben eeeeeeecchhhttttt niet de enigste die zich hier in herkent!![]()

James bond style zegt![]()
N-VA-Kamerlid Michael Freilich installeert draaiende nummerplaat op wagen: “Wil met P-plaat geen mikpunt van agressie worden”
Federaal Kamerlid Michael Freilich (N-VA) heeft zijn auto ‘gepimpt’ met een draaiende nummerplaat. Op die manier kan de politicus zelf kiezen wanneer hij rondrijdt met zijn zogenaamde ‘P-plaat’ voor parlementsleden of met een gewone nummerplaat. Freilich hoopt daarmee te vermijden dat hij het...www.hln.be
Lap, binnenkort wil elke bestuurder zo een ding.![]()
Ook niet meteen muziek dat in mijn platenkast staat.Staat op parking Printemps een auto met gepersonaliseerde plak ‘severs’. Dus ik zeg tegen Mr S ‘ah, ne fan van de Paul, zie’ waarop Mr S ‘Segers’ Nee, schat, Severs, Paul Severs. ‘Maar neen, Squid, Paul Segers, Polle Pap’ Neeje, da’s Paul Michiels. ‘Oeh, en Novastar dan?’ Da’s Joost Zweegers.
Of hoe je ontdekt dat je man nog nooit van Paul Severs gehoord heeft…

Nee, maar daarmee kan je er wel al van gehoord hebben, mens is nog niet zó lang overleden ook. Het is maar dat dezelfde man ook Cindy Lauper niet kende en nog nooit van Wonderwall gehoord had.Ook niet meteen muziek dat in mijn platenkast staat.![]()
Mijn deelneming alvast.Nee, maar daarmee kan je er wel al van gehoord hebben, mens is nog niet zó lang overleden ook. Het is maar dat dezelfde man ook Cindy Lauper niet kende en nog nooit van Wonderwall gehoord had.
Dam dam damStaat op parking Printemps een auto met gepersonaliseerde plak ‘severs’. Dus ik zeg tegen Mr S ‘ah, ne fan van de Paul, zie’ waarop Mr S ‘Segers’ Nee, schat, Severs, Paul Severs. ‘Maar neen, Squid, Paul Segers, Polle Pap’ Neeje, da’s Paul Michiels. ‘Oeh, en Novastar dan?’ Da’s Joost Zweegers.

Misschien Salim Seghers?Staat op parking Printemps een auto met gepersonaliseerde plak ‘severs’. Dus ik zeg tegen Mr S ‘ah, ne fan van de Paul, zie’ waarop Mr S ‘Segers’ Nee, schat, Severs, Paul Severs. ‘Maar neen, Squid, Paul Segers, Polle Pap’ Neeje, da’s Paul Michiels. ‘Oeh, en Novastar dan?’ Da’s Joost Zweegers.
Zou in feite nog kunnen! Maar Salim is denk ik nog onbekender dan Paul. Of toch als het op ‘culturele erfenis’ aankomt.Misschien Salim Seghers?
Doe nu niet alsof je dat in de zomer niet in uw zwembad zit te zingen, compleet met opblaasbare pizza en Duvel met een parasol in.Dam dam dam
Dam dam diewoebiedoebie dam dam dam
Of zo![]()

Jazeker. Het is als je met een wachtrij begint dat het moeilijker wordt.![]()
Goeie vraag![]()
Op uw energiefactuur?11,08% erbij is wel fijn, zo.

vroeger minimum 1 dag tussen.
)