Je glimlach van vandaag

Tijd voor

Euh die moeten ingewijd worden? 🤷
my-nigga-mahnigga.gif

Ze zouden de kweek en verkoop van mopshonden gewoon moeten verbieden. Net zoals Chihuahua's zijn die beesten gewoon kapot gekweekt om een of ander misvorm ideaalbeeld te bekomen. Met als resultaat dat je dieren hebt die heel hun leven gezondheidsklachten hebben.
Ik ben het volledig eens met u, maar ik denk dat je dat ook hebt met de 'normalere' rassen hoor. (Heupproblemen en what not bij bv Duitse herders of golden retrievers ofzo)

Ik ben het volledig eens met u, maar ik denk dat je dat ook hebt met de 'normalere' rassen hoor. (Heupproblemen en what not bij bv Duitse herders of golden retrievers ofzo)
Daar ligt het verschil tussen de werklijnen (fysieke gezondheid boven alles) en de werklijnen (lekker slechte maar esthetisch aangename aflopende rug bijvoorbeeld).
#2 mogen ze van mij dan ook verbieden

Op bezoek in het ziekenhuis bij een familielid die ik heel graag zie. Begin december een heel zware hersenbloeding gekregen, ruim 6 weken in coma gelegen en nu begint ze stilletjes helderder en sterker te worden. Ze heeft nog een heel lange en zware weg af te leggen maar net zei ze mijn naam en kreeg ik een glimlach. 🥰
Dit is de eerste keer dat ik echt het gevoel krijg dat het misschien allemaal toch nog redelijk goed komt met haar.

de handtekening van een bepaald persoon hier op het forum.
sommige mensen zijn nog stereotieper of een groter karikatuur dan de figuurtjes in series zoals South Park of The Simpsons. :rofl:

Op bezoek in het ziekenhuis bij een familielid die ik heel graag zie. Begin december een heel zware hersenbloeding gekregen, ruim 6 weken in coma gelegen en nu begint ze stilletjes helderder en sterker te worden. Ze heeft nog een heel lange en zware weg af te leggen maar net zei ze mijn naam en kreeg ik een glimlach. 🥰
Dit is de eerste keer dat ik echt het gevoel krijg dat het misschien allemaal toch nog redelijk goed komt met haar.
Mijn schoonzus heeft dat een 10-tal jaar geleden gehad. Toch maar vies om te zien toen ik haar ging bezoeken. Da was toen een meiske van half de 20 he. Ze was al smal gebouwd maar je kon haar toen onder de deur schuiven. En ze had net macht genoeg om 1 keer haar boterham op te heffen bij het eten. Ik was daar eigenlijk nie goed van.

Gelukkig is het grotendeels goed gekomen, al blijf je, als je haar kent, dat wel merken. Ze kan ook niet meer full-time werken.

Bol.com had de prijs van een artikel verhoogd van 26,95 naar 27,95, maar men had per ongeluk 19,95 ingegeven.
Nadat ik het artikel had aangekocht, was de prijs alweer aangepast naar 27,95 maar ik heb het dus gewoon geleverd gekregen tegen de foute (goedkopere) prijs. :tongue:

Glimlach en tristesse tegelijk: loopt er hier op de fitness zo een halve kleerkast rond, type dat @kay-gell gewoon omver zou lopen "bcuz he can" met op de achterkant van zijn shirt, in gouden lettertjes nota bene met "Are You Alpha Enough?"
🤣

Terug
Bovenaan