Je glimlach van vandaag

Lap, binnenkort wil elke bestuurder zo een ding. :rofl:
James bond style zegt

Staat op parking Printemps een auto met gepersonaliseerde plak ‘severs’. Dus ik zeg tegen Mr S ‘ah, ne fan van de Paul, zie’ waarop Mr S ‘Segers’ Nee, schat, Severs, Paul Severs. ‘Maar neen, Squid, Paul Segers, Polle Pap’ Neeje, da’s Paul Michiels. ‘Oeh, en Novastar dan?’ Da’s Joost Zweegers.

Of hoe je ontdekt dat je man nog nooit van Paul Severs gehoord heeft…

Staat op parking Printemps een auto met gepersonaliseerde plak ‘severs’. Dus ik zeg tegen Mr S ‘ah, ne fan van de Paul, zie’ waarop Mr S ‘Segers’ Nee, schat, Severs, Paul Severs. ‘Maar neen, Squid, Paul Segers, Polle Pap’ Neeje, da’s Paul Michiels. ‘Oeh, en Novastar dan?’ Da’s Joost Zweegers.

Ook niet meteen muziek dat in mijn platenkast staat. :unsure:

Dam dam dam
Dam dam diewoebiedoebie dam dam dam

Of zo :unsure:

Misschien Salim Seghers?

Laatste werkdag bij de huidige werkgever :clap:

Blij dat ik hier gedaan heb, de evolutie qua werkinhoud lag me totaal niet meer en Corona heeft er ook stevig ingehakt met nog steeds 4 dagen telewerk.

Langs de andere kant ook wel wat spanning voor morgen en verder.

Geeft hier iemand op ne weggeef groep op facebook ne zak diepvrieskroketten weg van een A merk... vervaldatum: 01/23.

Ik hoop oprecht dat ze die weggeeft omdat ze die kroketten niet lust en niet omdat de vervaldatum van een diepvriesproduct bereikt is :unsure:

Ik heb een flauw vermoeden dat het toch de 2de reden is... sommige mensen :sarcastic: :wtf:

Er is een raid geweest op een kinderkamer …
3D4D257E-33D9-4FE5-A8CE-BF19078ACDE6.jpeg

Die vernieuwde versie van ING homebanking die nu precies wel héél snel is.

Ik wil de lonen zopas uitbetalen aan de mensen (inclusief mezelf) van het bedrijf, en nog geen kwartier later staat het geld al op mijn rekening, terwijl dit een AXA rekening is.

dus van ING naar AXA binnen de 15 minuten :) vroeger minimum 1 dag tussen.

Trouwens een aardige stijging , zoals aangekondigd voor Paritair Comite 200.00
Bruto 300, weliswaar netto slechts 125 euro. Maar toch blij :)

hier ook net te weten gekomen dat de indexatie + opslag samen een 200 euro netto betekent.
daar kan ik toch serieus wat asbest en grof puin mee naar het container park brengen.
(ik wil ook leuke dingen kunnen kopen 😢)

Terug
Bovenaan