Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ieuw, totaal niet, ik heb het niet zo voor de "Poolse kleerkastenlook"Glimlach door mulan
Ik stel me nu een vrouwelijke homer simpson voor met kwijl uit de mondhoekgeef maar toe
![]()

Echt iets voor dewdropdazzle dus als aanvulling op de beta-sloef.Glimlach en tristesse tegelijk: loopt er hier op de fitness zo een halve kleerkast rond, type dat @kay-gell gewoon omver zou lopen "bcuz he can" met op de achterkant van zijn shirt, in gouden lettertjes nota bene met "Are You Alpha Enough?"
![]()
In die context vind ge het wel ok?In een bedje met verse, flanellen lakens kruipen!![]()
Ik heb thuis op mijn eentje de beste feestjes.
Ik ben eeeeeeecchhhttttt niet de enigste die zich hier in herkent!![]()
Ik loop daar niet mee buiten!In die context vind ge het wel ok?
Vreemd toch...

)

En hebben de taco's genoeg verdiend om het nog te doen?Gisteren eens voor Uber Eats gaan fietsen. Eigenlijk nog plezanter dan ik had gedacht. Wat bewegen en tegelijk nog wat geld verdienen ook. Ondertussen ook wat buurten leren kennen waar ik normaal nooit kom![]()
Geen taco's moeten leveren helaasEn hebben de taco's genoeg verdiend om het nog te doen?

Ahn, ik dacht karookes, big letdown...Ik loop daar niet mee buiten!
(En er staan Flamingo's op!)

Genen Burberry chique voor u dan...Niet voor mij!![]()
Daar hoort een foto van een naakte Chinees bij me dunkt...Na alle ergernissen deze week is het dim mak time.
Daar hoort een foto van een naakte Chinees bij me dunkt...
![]()