Je glimlach van vandaag

Had een nieuwjaarsreceptie van een gebouw waar ik syndicus ben.
Was ff met mijn vriendin iets gaan zeggen en toen ze bij een paar mensen stond zonder mij hadden ze gezegd:
"Het is de beste syndicus die er is, maar ge moogt em da zeker ni zeggen want zijne nek is anders nog dikker"

:rofl:

Had een nieuwjaarsreceptie van een gebouw waar ik syndicus ben.
Was ff met mijn vriendin iets gaan zeggen en toen ze bij een paar mensen stond zonder mij hadden ze gezegd:
"Het is de beste syndicus die er is, maar ge moogt em da zeker ni zeggen want zijne nek is anders nog dikker"

:rofl:
En welk deel is de glimlach?

Op die manier. Dus eigenlijk vind je het niet erg dat je een dikke nek hebt? Want imo is dat toch geen compliment :wtf:

Nee, dat was gewoon al zeverend gezegd.
Moesten ze dat echt menen zouden ze dat nooit zo gezegd hebben tegen mijn vriendin hé. Is gewoon een fijne blok met een deel mensen die me redelijk goed kennen.
En ik ben dan blij dat die gesprekken zo gemoedelijk kunnen lopen én ze content zijn ook.

BLAME RESISTANT
zyUWybP.png

Nee, dat was gewoon al zeverend gezegd.
Moesten ze dat echt menen zouden ze dat nooit zo gezegd hebben tegen mijn vriendin hé. Is gewoon een fijne blok met een deel mensen die me redelijk goed kennen.
En ik ben dan blij dat die gesprekken zo gemoedelijk kunnen lopen én ze content zijn ook.
Al lachend zegt de zot de waarheid :unsure:

Niemand die de volgende vest in maat 164/14y van mij wil overkopen? :unsure:

Zat gewoon extra in mijn bestelling dus ik heb nu een gratis kindervest waar ik niets mee ben.
Is precies nog een verdomd goede vest ook.

Ze zouden de kweek en verkoop van mopshonden gewoon moeten verbieden. Net zoals Chihuahua's zijn die beesten gewoon kapot gekweekt om een of ander misvorm ideaalbeeld te bekomen. Met als resultaat dat je dieren hebt die heel hun leven gezondheidsklachten hebben.

Eigenlijk zijn die honden echt zielig. De meesten hebben heel hun leven ademnood omdat ze op die manier gefokt werden.

Nederland met hun verbod op mopshonden en andere rassen met veel te korte snuit zijn hopelijk een voorloper van alle landen.
Idd zielig. Mijn neef heeft er 2 gehad (of pitbulls of zo) en een van de 2 is gestorven aan hartproblemen. Dat beest knorde ook de hele tijd. Da's puur door dat kapotkweken van het ras.

Terug
Bovenaan