Je glimlach van vandaag

Niet alleen van vandaag maar wellicht nog voor hééééél lange tijd: Jade Mintjens :love2: :love2: :love2: Nie alleen een schoon madamke, maar nota bene nog eens geweldig grappig ook :ROFLMAO:

Een huurhuis zoeken is zo'n opdracht tegenwoordig, solliciteren is er niets tegen. Als er eens iets deftig passeert (zelden) dan zijn er hopen kandidaten waartegen je moet opboksen en als je dat ene specifieke bezoekmoment (op dinsdagvoormiddag ofzo) niet kan komen mag je t ook direct op je buik schrijven. En dat is dan nog zonder hondjes gerekend...
Laat maar ik heb niets gezegd 😁

🥳

Zonet een mooie zilveren iPod Nano 4th Gen in nieuwstaat met een nog uitstekende batterij op de kop getikt voor 19,99 euro. Happy camper :)

f9c37a9b-4c91-4014-bb4f-f2c4ad490df7_1.3d718206e209eaebaa261188796e41a5.jpeg

Laatst bewerkt:
In de zetel met mijn liefke en de hondjes, ons volsteken met chips, ovenhapjes en cava en sebiet een filmke opzetten. Eindelijk een oudejaar waar ik kan van genieten na mij jarenlang laten onder druk zetten om 'iets' te doen (wat zeker ook plezant kan zijn maar tis gewoon niets voor mij) of alleen thuis zitten.
Fijn oud en nieuw iedereen 🥳

In de zetel met mijn liefke en de hondjes, ons volsteken met chips, ovenhapjes en cava en sebiet een filmke opzetten. Eindelijk een oudejaar waar ik kan van genieten na mij jarenlang laten onder druk zetten om 'iets' te doen (wat zeker ook plezant kan zijn maar tis gewoon niets voor mij) of alleen thuis zitten.
Fijn oud en nieuw iedereen 🥳
Hier ook jarenlang het gevoel gehad dat je dan absoluut moet vieren.

Daarstraks wat bordspellen gespeeld en nu in de zetel. Geen idee of we tot middernacht wakker blijven.

Terug
Bovenaan