Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom regenEindelijk die koude weg!
Als je die OneNote in een Team zet, kan je externe gasten aan dat Team toevoegen die dan wel aan de OneNote kunnen. Als dat allemaal zo ingesteld staat dat het kan, en je Teams gebruikt uiteraard.2nd.
Echt een handig iets! (Enkel jammer dat het niet buiten het werk te delen is en het hele werkboek exporteren naar PDF lukt ook niet altijd goed).

Ahha! Dat probeer ik volgend jaar eens, thanks.Als je die OneNote in een Team zet, kan je externe gasten aan dat Team toevoegen die dan wel aan de OneNote kunnen. Als dat allemaal zo ingesteld staat dat het kan, en je Teams gebruikt uiteraard.![]()

Ik was zelf niet 100% overtuigd van het resultaat maar de test blijkbaar toch goed genoeg voor de volgende ronde!Geselecteerd voor de volgende ronde (een art test) voor een sollicitatie voor een stage waarvan ik dacht dat ik geen kans maakte maar vandaag toch een mailtje voor kreeg![]()

Yoooouuuu gooooooo!Ik was zelf niet 100% overtuigd van het resultaat maar de test blijkbaar toch goed genoeg voor de volgende ronde!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Al die vijftigplussers die met flitsende gifjes (genre: "WOW!" en "AMAZING!")antwoorden op FB posts. Het is ergens een beetje aandoenlijk.
Meh, verschrikkelijk. Ik had veel liever die goeie vriestemperatuur maar droog met de zon die schijnt terwijl ik met de hond ga wandelen dan dat vettig regenweer.Eindelijk die koude weg!
Het is redelijk goed gegaan! Het was een leuke interviewster en een vlot gesprek. Zoals verwacht bleef ik maar tetteren zowat 80% naast de kwestie maar 't is haar job om uit die 20% iets relevant te slepenTIS VANDAAG OM 14u wish me luck please![]()
![]()
![]()

Ik moest onlangs iets versturen naar Eva BendovaWerkmail ontvangen - afzender: Janna Cums![]()

W T F![]()
364 d. weergaven · 3,8 d. reacties | Het was weer een bewogen weekend voor de Jordy... 😆 | VTM
Het was weer een bewogen weekend voor de Jordy... 😆www.facebook.com
![]()
![]()
een mailke:
Beste familie,
Was het voorbije jaar niet helemaal
zoals verwacht…
dan wensen we jullie nu een supergezellig,
gezond en liefdevol 2023 in al zijn pracht!
(Nonkel)Danny en (tante)Yvette
geen idee wie het is... maar ze hebben wel het verkeerde mailadres voor hun neefje![]()