Je glimlach van vandaag

2nd.
Echt een handig iets! (Enkel jammer dat het niet buiten het werk te delen is en het hele werkboek exporteren naar PDF lukt ook niet altijd goed).
Als je die OneNote in een Team zet, kan je externe gasten aan dat Team toevoegen die dan wel aan de OneNote kunnen. Als dat allemaal zo ingesteld staat dat het kan, en je Teams gebruikt uiteraard. :)

Als je die OneNote in een Team zet, kan je externe gasten aan dat Team toevoegen die dan wel aan de OneNote kunnen. Als dat allemaal zo ingesteld staat dat het kan, en je Teams gebruikt uiteraard. :)
Ahha! Dat probeer ik volgend jaar eens, thanks.

een mailke:

Beste familie,
Was het voorbije jaar niet helemaal
zoals verwacht…
dan wensen we jullie nu een supergezellig,
gezond en liefdevol 2023 in al zijn pracht!

(Nonkel)Danny en (tante)Yvette

geen idee wie het is... maar ze hebben wel het verkeerde mailadres voor hun neefje :lol:

Al die vijftigplussers die met flitsende gifjes (genre: "WOW!" en "AMAZING!")antwoorden op FB posts. Het is ergens een beetje aandoenlijk.

HiddenBoldFlicker-size_restricted.gif

doe-ik-het-goed-goed.gif

binnenkort opleiding bij Tracimat voor sloopdeskundige te worden en in maart een opleiding om EPC attesten te kunnen maken.

fijne carriereswitch komende van IT :)

momenteel doe ik al asbesattesten, de rest komt erbij.

eindejaarspremie gekregen en volgende week de job bonus. Adem ruimte, eindelijk. Toch veel verborgen kosten gehad met het alleenwonen.

een mailke:

Beste familie,
Was het voorbije jaar niet helemaal
zoals verwacht…
dan wensen we jullie nu een supergezellig,
gezond en liefdevol 2023 in al zijn pracht!

(Nonkel)Danny en (tante)Yvette

geen idee wie het is... maar ze hebben wel het verkeerde mailadres voor hun neefje :laugh:

Ondertussen is heel de familie aan het antwoorden en de beste wensen aan het uitwisselen. ik voel me echt betrokken.

Beste familie,
Ik wens jullie allemaal heel gezellige feestdagen en vooral heel veel geluk in 2023 !Ook Melissa een gelukkig nieuwjaar en Isabel en Stefan. Hun mailadres heb ik niet.
Vele groetjes uit Affligem

helaas tante lisette (die ik precies ook nooit gekend heb), die melissa en isabel en stefan hun mailadres heb ik ook niet. AANGEZIEN DAT DAT GEEN FAMILIE VAN MIJ IS!!!

Terug
Bovenaan