GETHEZ
Well-known member
De mijne heeft ook een koosnaampje, Herr Flick, from Zie Gestapo...What-a-mis-take-e-to-make-e!
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mijne heeft ook een koosnaampje, Herr Flick, from Zie Gestapo...What-a-mis-take-e-to-make-e!
![]()

@515 is mijn glimlach, want hij heeft er mee voor gezorgd da’k mijn luie reet in de gym gekregen heb.Afgekeurd!

.Nummer gescoord.Controle deze middag, vaneigens safe geblazen doch geen geldig verzekeringsbewijs in de auto (en bank app nog niet geïnstalleerd op nieuwe gsm).
Agente heel begripvol en kaartje meegekregen met e-mail adres om binnen 48 uur bewijs door te mailen, dan volgt geen boete.
️Je hebt echt geluk gehad, deze zomer tegengehouden en daar was de boodschap: "geen verzekeringsbewijs = niet meer rijden".Controle deze middag, vaneigens safe geblazen doch geen geldig verzekeringsbewijs in de auto (en bank app nog niet geïnstalleerd op nieuwe gsm).
Agente heel begripvol en kaartje meegekregen met e-mail adres om binnen 48 uur bewijs door te mailen, dan volgt geen boete.

OhAgent was nog zo lief

Lekkere frietjes gegeten. Nu ff naar de ergernis thread omdat ik er natuurlijk weer veel te veel van gegeten heb.
Als ik dat voor heb slechts 1 wondermiddel: kümmerling kruidenlikeur. Maagpijn instant over, anders heb ik 2 dagen "genot" van mijn frieten.
Ah ne kater, daar heb ik een wondermiddel voor: Frietjes !!!!!!!Waarschijnlijk wel 2 dagen hoofdpijn na zo een fles.![]()
Ik nu dus ookIk heb toch nog altijd de papieren versie van mijn "groene kaart" in de auto liggen.
De smartphone moest maar eens plat zijn, verloren, gepikt,...

2nd.Gebruik maar sinds kort OneNote tijdens het werk om notities bij te houden maar wat een belachelijk nuttig programma is me dit!
Nu vind ik eindelijk veel vlotter informatie en mails terug die ik opsla.