Je glimlach van vandaag

What-a-mis-take-e-to-make-e!

47653_alo9_orig.jpg
De mijne heeft ook een koosnaampje, Herr Flick, from Zie Gestapo...

:unsure:

Die van ons hare laatste Chihuahua aanwinst dat nu in serieuze tractor modus ligt te knorre...

Controle deze middag, vaneigens safe geblazen doch geen geldig verzekeringsbewijs in de auto (en bank app nog niet geïnstalleerd op nieuwe gsm).
Agente heel begripvol en kaartje meegekregen met e-mail adres om binnen 48 uur bewijs door te mailen, dan volgt geen boete 👌.

Controle deze middag, vaneigens safe geblazen doch geen geldig verzekeringsbewijs in de auto (en bank app nog niet geïnstalleerd op nieuwe gsm).
Agente heel begripvol en kaartje meegekregen met e-mail adres om binnen 48 uur bewijs door te mailen, dan volgt geen boete 👌.
Nummer gescoord. ✅

Je hebt echt geluk gehad, deze zomer tegengehouden en daar was de boodschap: "geen verzekeringsbewijs = niet meer rijden".
Ze waren wel gedienstig want als ik de verzekeringsmaatschappij aan de lijn kon krijgen en die bevestigden, was het ook goed.
Gelukkig vond ik het juiste papier terwijl ik aan de lijn hing en net voor de 7de keer mijn nummerplaat moest spellen want "het spijt ons, kan u dat nog eens herhalen?" Zorgde er bijna voor dat de gsm vliegles ging krijgen! 😡

Agent was nog zo lief te zeggen dat ik van mijn documenten best een foto maak en naar mezelf doormail om dat te voorkomen de volgende keer..

Gebruik maar sinds kort OneNote tijdens het werk om notities bij te houden maar wat een belachelijk nuttig programma is me dit!

Nu vind ik eindelijk veel vlotter informatie en mails terug die ik opsla.

Gebruik maar sinds kort OneNote tijdens het werk om notities bij te houden maar wat een belachelijk nuttig programma is me dit!

Nu vind ik eindelijk veel vlotter informatie en mails terug die ik opsla.
2nd.
Echt een handig iets! (Enkel jammer dat het niet buiten het werk te delen is en het hele werkboek exporteren naar PDF lukt ook niet altijd goed).

Terug
Bovenaan