Je glimlach van vandaag

Uit het zicht maar zijn soms irrationele ergernissen leven hier voor eeuwig voort~

IMG-20221213-WA0012.jpg

Maandag is de volledige lagere afdeling van mijn dochters school op bosklassen vertrokken.
Gisteren postte 1 van de leerkrachten: "omdat sommige ouders erom hebben gevraagd, hier enkele foto's van jullie kinderen. Maar weet dat wij niet de hele tijd met onze smartphones bezig zijn om foto's te nemen en up te loaden. Wij spenderen onze energie liever aan jullie kinderen."
Za-lig! 😍

Kom net het werk binnen en heb normaal een vaste route. Maar nu ging ik via de vergaderzaal binnen om te kijken of het daar al warm genoeg was voor mijn vergadering straks.
En ik was dit lied aan het zingen omdat ik dat net thuis aan het luisteren was.

Ik zwaai de deur open naar de kleine zaal al zingend en daar zit ne hoop volk.
Maar direct gezegd dat het entertainment tijdens de vergadering gratis is en met een rood hoofd en lach op mijn gezicht dan maar door de zaal verder gewandeld.

Die van ons : hmm water van de kippen is bevroren..

-Is normaal he, mss wat antivries bij doen?
*oh hebben we dat dan staan?

- ja.. :evil:

Heel content van mijne ekster wallet maar da ding is zo fucking licht en klein dak die dus nog vaker kwijt doe.
Gisteren nog een kwartier achter liggen zoeken, maar vandaag is mijn tracker ervoor aangekomen dan kan ik da ding dus altijd via bluetooth terugvinden. Thank fucking god.

Tv tje geïnstalleerd in de slaapkamer, in mijn thermisch lang ondergoed met een flanellen hemdje aan kan ik nu de match volgen op mijn flanellen lakens... Dat allemaal zonder kou te lijden... Doesn't get any better... :)

Ahhhh boomer life!

Als we de stookkosten even negeren vind ik dit dus schitterend weer hé. Koud maar wel volle zon, toch echt aangenamer dan het klassieke "halfkoud en vochtig" dat we volgende week ook weer krijgen.

Doet me altijd denken aan de winter in Wisconsin, daar was dat maanden aan een stuk zoals vandaag (en wel nog een 10-20 graden kouder).

Als we de stookkosten even negeren vind ik dit dus schitterend weer hé. Koud maar wel volle zon, toch echt aangenamer dan het klassieke "halfkoud en vochtig" dat we volgende week ook weer krijgen.

Doet me altijd denken aan de winter in Wisconsin, daar was dat maanden aan een stuk zoals vandaag (en wel nog een 10-20 graden kouder).
Droog, gene wind en toch zonnetje is idd een heel ander gevoel, ik was daarnet effe buiten, zalig de lucht ook dan, en minder auto's op de baan, dus betere lucht ook

Toronto van'tzelfde 😍

Terug
Bovenaan