Je glimlach van vandaag

Vrijdagavond wou ik betalen met mijn bankkaart in de Colruyt maar het lukte niet, de betaling werd iedere keer afgebroken. VISA aanvaarden ze daar niet maar gelukkig had ik nog juist genoeg maaltijdcheques om te betalen. Zaterdag terug hetzelfde in een andere winkel. Toen ik thuiskwam direct gebeld naar de helpdesk van Fortis en in plaats van lang te moeten wachten in een wachtrij werd ik direct verbonden met een medewerker. Mijn bankkaart was geblokkeerd omdat ik zogezegd 3 keer de verkeerde PIN heb ingegeven. Ik was vrij zeker dat ik niet de verkeerde PIN had ingegeven maar ze hebben mijn kaart gedeblokkeerd en moest ik nog altijd niet kunnen betalen gingen ze een nieuwe kaart opsturen. Later op de dag nog eens getest maar betalen lukte nog altijd niet. Vanmorgen opnieuw gebeld naar de helpdesk en opnieuw werd ik direct verbonden met een medewerker en 30s later was de nieuwe kaart aangevraagd, ten laatste vrijdag zou ze moeten toekomen.

Lang geleden dat ik nog eens zo vlot ben geholpen door een helpdesk :)

Ik wist vooral niet dat een walrus zo een ... menselijke ... lippen had :laugh:.
Lint denkt al in zijn eigen "een gat is een gat"

Sommigen herinneren zich misschien mijn regelmatig gezaag op een dakwerker die uiteindelijk meer dan 2 jaar op zich liet wachten tussen getekende offerte en oplevering. Net voor aanvang heeft hij ook met het excuus dat "het type pannen op de offerte overal uit stock was", de prijs wat opgedreven.

Uiteindelijk is deze dus in september geweest en heeft eigenlijk snel en proper gewerkt. Ik had dan ook geen zin om problemen te maken en heb meteen die factuur betaald. Ik had hem wel nog gevraagd van een finaal document te maken waar duidelijk opstond welke isolatie en materialen er nu zijn gebruikt, alsook zo'n ingevuld formulier van Fluvius voor de premie.

Gisteren in de bus: dat formulier van Fluvius en een handgeschreven afrekening met al de bedragen op (inclusief surplus dakpannen "zoals besproken via sms"), met onderaan de boodschap dat we alles al hadden betaald, wat ze niet veel meer meemaken! En dan nog een bedanking voor de fijne samenwerking en ons geduld.

:unsure:
pas op, er zijn effectief pannen die momenteel uit stock zijn en zelfs niet geproduceerd worden. Het is nemen wat er te krijgen is. Wel sjiek dat het toch goed afgelopen is.

Laatst bewerkt:
zag een bestelling van mijn madam passeren in onze gemeenschappelijke mailbox.. een

Oskar Big Black

Toch maar effe met een bang hartje gaan kijken :lol:

tis een luchtbevochtiger blijkbaar :lol:

267992

ik dacht dat het een andere bevochtiger was :rofl:

De fietspaden opweg naar het werk die deze ochtend bijna allemaal een pekelbadje hadden gekregen.
Dat was vijf jaar geleden wel anders, toen moest je blij zijn dat er wat zout was gestrooid...

Gisteren bij de dokter 45' gewacht totdat hij aan onze afspraak toekwam.

Dat is natuurlijk geen glimlach.

Wat is het dan wel? Mijzelf eens goed verkneukeld toen @Visenya droog opmerkte dat mac-bc al een hele tirade zou hebben afgestoken in de 'dokter te laat op afspraak'-thread.

HLN met de titel 'bikinimodellen poseren voor grote golven maar dan komt net een joekel af'.

Is het de woordkeuze van HLN of mijn zieke geest die mij doet lachen? 😆

Gisteren bij de dokter 45' gewacht totdat hij aan onze afspraak toekwam.

Dat is natuurlijk geen glimlach.

Wat is het dan wel? Mijzelf eens goed verkneukeld toen @Visenya droog opmerkte dat mac-bc al een hele tirade zou hebben afgestoken in de 'dokter te laat op afspraak'-thread.
Zat die met zijn SUV vast in de file misschien?

Terug
Bovenaan