Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Coolblue zegt dat ook: bevestiging. Voelt goed1000 liter karton buitenzetten voelt goed. (finale stap van keuken installeren en daarmee de boel afronden)

Nick does not compute.Tv tje geïnstalleerd in de slaapkamer, in mijn thermisch lang ondergoed met een flanellen hemdje aan kan ik nu de match volgen op mijn flanellen lakens... Dat allemaal zonder kou te lijden... Doesn't get any better...
Ahhhh boomer life!
Ik kan/mag die nimeer veranderen, was een inside joke, ten treure al moeten herhalen hier, maar eer dat dat feit hier geregistreerd geraakt...Nick does not compute.
Ok dan, Onruige Strik.Ik kan/mag die nimeer veranderen, was een inside joke, ten treure al moeten herhalen hier, maar eer dat dat feit hier geregistreerd geraakt...
Insert computer says no gif*
Insert, finally, some action geluidsfragment*Ok dan, Onruige Strik.
FTFYOk dan, Onruige bretel.
Droog, gene wind en toch zonnetje is idd een heel ander gevoel, ik was daarnet effe buiten, zalig de lucht ook dan, en minder auto's op de baan, dus betere lucht ookAls we de stookkosten even negeren vind ik dit dus schitterend weer hé. Koud maar wel volle zon, toch echt aangenamer dan het klassieke "halfkoud en vochtig" dat we volgende week ook weer krijgen.
Doet me altijd denken aan de winter in Wisconsin, daar was dat maanden aan een stuk zoals vandaag (en wel nog een 10-20 graden kouder).
Toronto van'tzelfdeAls we de stookkosten even negeren vind ik dit dus schitterend weer hé. Koud maar wel volle zon, toch echt aangenamer dan het klassieke "halfkoud en vochtig" dat we volgende week ook weer krijgen.
Doet me altijd denken aan de winter in Wisconsin, daar was dat maanden aan een stuk zoals vandaag (en wel nog een 10-20 graden kouder).

Ik dacht altijd dat het over het dier ging…Ok dan, Onruige Strik.