Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Imo wil je geen vrouwelijke versie van @kay-gell zijn toiletgewoontes.Welke is ‘t en is ze single?
Waarom?We mogen er denk ik toch vanuit gaan dat de ouders toch 1 kind fatsoenlijke toiletgewoonten hebben geleerd
De long... En ja, de andere is al getransplanteerdWelke is ‘t en is ze single?
Volgens mij de rechtse met baard. #ModerneTijdenEhWelke is ‘t en is ze single?
Volgens mij die met het stepke.Volgens mij de rechtse met baard. #ModerneTijdenEh

Een taxichauffeur zei me ooit eens:Welke is ‘t en is ze single?
Insinueer je nu hier dat je nog maagd bent?Een taxichauffeur zei me ooit eens:
"Getrouwd of single, dat voelt ge toch niet."

7/10Insinueer je nu hier dat je nog maagd bent?![]()

Dit blijft op het netvlies gebrandToch wel het meest bizarre dat ik de laatste tijd heb gezien.
![]()
Mesmerizing.

Ik wist vooral niet dat een walrus zo een ... menselijke ... lippen hadToch wel het meest bizarre dat ik de laatste tijd heb gezien.
![]()
Mesmerizing.
.
(allé dat hoop ik toch, de vader zal ook even schrikken!)Bij een hoop stress of te laag vet% kunnen je maandstonden ook gewoon uitblijven.Ik hoor mensen al de volgende vragen stellen
1. Hoezo? Als je zwanger bent, stoppen je maandstonden toch met 100% zekerheid? Ja dit klopt, dat is onmogelijk ... maar ... sommige vrouwen hebben zonder het zelf te beseffen TWEE baarmoeders. En je raadt het al. Als er slechts 1 baarmoeder een baby bevat, dan kan je toch gewoon ongesteld blijven. Sterker nog: De kans is in dit scenario reëel dat je dan ook geen dikkere buik krijgt.