Je glimlach van vandaag

Collega: Welke wagen had je alweer besteld?
Ik: Een Cupra Born
Collega: Alle gast zo ne slechte elektrische wagen! Ik heb een Id3 besteld, dat is tenminste een TOPwagen!

De Cupra is eigenlijk identiek dezelfde wagen, behalve dat er met een sportief laagje over gegoten is :tongue:

Eigenlijk van gisteren proximus weg telenet incomming vanaf 19 december. Naar een winkel geweest en alles was gefixed in een half uur. Bij mijn provider zou ik tot 17 januari moeten wachten voor aansluiting in mijn nieuwe woonst. Bij telenet 19 december. En voor ons pakket ongeveer 30€ goedkoper.

moeder wist niet dat ze zwanger was
Ah een vroeg kerstcadeautje :tongue: (allé dat hoop ik toch, de vader zal ook even schrikken!)

Ik hoor mensen al de volgende vragen stellen

1. Hoezo? Als je zwanger bent, stoppen je maandstonden toch met 100% zekerheid? Ja dit klopt, dat is onmogelijk ... maar ... sommige vrouwen hebben zonder het zelf te beseffen TWEE baarmoeders. En je raadt het al. Als er slechts 1 baarmoeder een baby bevat, dan kan je toch gewoon ongesteld blijven. Sterker nog: De kans is in dit scenario reëel dat je dan ook geen dikkere buik krijgt.

Twee baarmoeders, gewoon ongesteld, en toch bevallen

2. Als je de pil correct slikt, kan je toch nooit zwanger geraken? Fout. De kans is extreem klein maar het kan wel.

Ondanks anticonceptie toch zwanger

Ik hoor mensen al de volgende vragen stellen

1. Hoezo? Als je zwanger bent, stoppen je maandstonden toch met 100% zekerheid? Ja dit klopt, dat is onmogelijk ... maar ... sommige vrouwen hebben zonder het zelf te beseffen TWEE baarmoeders. En je raadt het al. Als er slechts 1 baarmoeder een baby bevat, dan kan je toch gewoon ongesteld blijven. Sterker nog: De kans is in dit scenario reëel dat je dan ook geen dikkere buik krijgt.
Bij een hoop stress of te laag vet% kunnen je maandstonden ook gewoon uitblijven.

Terug
Bovenaan